opbergkist

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marjan77, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan77

marjan77 Bekend lid

voor onze dochter van 14 maanden hebben we een speelbankje. nu willen we daar een tafeltje bij en ik zat te denken aan een opbergkist. kan dienst doen als speeltafel en je kunt er speelgoed in opbergen.
    heeft iemand enig idee waar dit te krijgen is?
    zowel winkels als internet.
    ben benieuwd!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ikea?

3. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    babywalz?

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Is wel een leuk idee hoor, maar ze kan dan niet haar beentjes kwijt onder de tafel en zit zo denk ik niet lekker. Ons dochterje blijft dus echt niet zitten als ze haar benen niet onder de tafel kan doen. Zit ook niet lekker natuurlijk als je wilt spelen en je kan niet goed bij de tafel.

Verder zelf weten natuurlijk, maar schoot me ff te binnen.

5. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ikea idd, maar ook de Praxis.

6. odet

odet Niet meer actief

ik heb er toevallig zaterdag een gekocht bij de ikea

7. Niet meer actief

Ik heb die van ons gekocht op MP en zelf gepimpt, was nog geen tientje kwijt. Naast een opbergkist hebben we ook nog een apart speeltafeoltje voor Ruben

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Eventueel een tip. Let erop dat de deksel niet dicht kan klappen. Op veel kisten zit zo'n stop zodat ie niet dicht klapt, maar dat je 'm zelf dicht moet duwen. Lang niet alle opbergkisten hebben dat!

9. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Toevallig ben ik ook op zoek geweest. Op MP en ebay staat Bellefleur. Deze heeft geen site maar verkoopt hele leuke speelgoedkisten, speelgoedbankjes en tafeltjes / stoeltjes. Je kan alles was je maar wilt erop laten schilderen in iedere gewenste kleur. Op de kisten / bankjes kan je een schanier laten zetten zodat hij niet dichtklapt. Als je hem dan dichtdoet gaat hij vertraagd dicht zodat er geen vingertjes tussen komen. Helaas geen site, maar als je haar mailt krijg je een hele boel voorbeelden.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Vanaf vandaag t koop bij de Gamma.

Deel Deze Pagina