Help We hebben een EasyWalker duo gekocht (2ehands) Nu wilden we graag de Maxi-Cosi erop kunnen plaatsen. Ik heb adapters gekocht die erop zouden moeten kunnen. Maar we krijgen het echt niet voor elkaar! De duowagen is uit 2010. We gaan hem gebruiken voor een peuter en een baby. Dus dan heb je als je erachter staat links het zitje voor de peuter. Waar moeten de adapters voor de Maxi-Cosi? Hoog, laag? Heeft iemand een duidelijke foto? Moeten die stangen voor de wieg er dan wel of juist niet op zitten? Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Dat zat ik me dus ook af te vragen. Ik heb adapters geschikt voor het 2010 model gekocht, maar misschien klopt dat niet? Op de site van EasyWalker? Ik ga meteen even kijken!
Ahh .. denk dat ik al wel snap waarom het toch niet wil lukken. Wij hebben de Maxi-Cosi cabriofix. En die staat niet in het rijtje van passende maxi-cosi's... Zou dat het euvel zijn? Kan overigens geen filmpje vinden van hoe een autostoeltje te bevestigen (enkel voor op een mini) Nou ja, dan gaan de adapters maar de verkoop in. Iemand interesse? hahaha.
duo - duo maxi cosi autostoel adapter - easywalker Hier staat van wel hor, en vaak is het juist de cabrio die past!
Ik heb geen duo, maar een sky, maar misschien kan ik je wel helpen. de adapters horen halverwege de stangen. Maar als je de adapers erop hebt, kun je de reiswieg niet gebruiken. Als je op de site van easywalker kijkt bij klantenservice, kun je daar ook de gebruiksaanwijziging lezen. Daar staat ook wel in hoe ze geplaatst moeten worden.
@Veertje: ik heb de cabriofix, niet de cabrio (zijn 2 verschillende) @Danoek: de gebruiksaanwijzing hebben we erbij, maar daar staat (volgens manlief) niets in over de Maxi-Cosi. Ik zag het ook zo snel niet staan (ook online niet) Dat de reiswieg er niet op past als de adapters van de Maxi-Cosi erop zitten weten we, maar die zijn simpel te verwijderen. Alleen de stangen van de reiswieg zijn niet makkelijk te verwijderen, dus als deze eraf zouden moeten om de Maxi-Cosi erop te plaatsen heeft het sowieso geen nut. De adapters in het midden past ook niet vanwege het peuterzitje, dus denk dat het bij een duo toch anders werkt. Vrees toch dat we pech hebben ivm het model Maxi-Cosi die we hebben.
cabrio fix kan gewoon op een duo wagen. cabrio, cabriofix en de pebble kunnen erop. er zijn verschillende adapters te koop. bijv. 1 waar de cabrio en pebble op kan maar ook diegene waar cabriofix op kan. deze site heeft bijv een foto met een zitje erop. deze adapters zouden weer alleen voor pebble en cabrio kunnen. DUO Adapter voor Maxi-Cosi Easywalker (Easywalker) - DUO - Easywalker - Wandelwagens - Webshop - Baby de Luxe
Heb je wel de goede adapters.? Er zit verschil in de buizen weet niet vanaf welk jaar de buizen ovaal zn geworden.. Wij hebben ook de cabrio fix maxi cosi's en een wagen van 2009 en dat past bij ons wel.. Wij hebben t op internet opgezocht hoe t werkte..
Bedankt voor de antwoorden! Gisteren zijn we weer aan het stoeien geweest en het is gedeeltelijk gelukt. We hebben de juiste adapters (cabriofix past, ronde buizen) Alleen zitten we toch met een probleem. Als we de adapters hoog doen, dan kan de zonnekap voor het zitje er niet op (dus voor de peuter) En als we de adapters laag doen, dan moeten die stangen voor de reiswieg eruit en die stangen zijn echt lastig te verwijderen. Hoe hebben anderen dit gedaan? En loopt iedereen tegen ditzelfde probleem op?
Heb je wel de lange adapters?? Wij hadden namelijk de korte adapters en die zijn voor de enkele wagen... Paste net, net niet zeg maar.
Ja heb wel de lange adapters en ze passen goed. Maar moet dus wel keuzes maken dan. Of de Maxi-Cosi - of de zonnekap voor het zitje. Of de Maxi-Cosi - of de stangen voor de reiswieg. Maar weet dus niet of dat hoort zo of dat we toch iets verkeerd doen.
Tnx voor de link naar het filmpje! Zie dat we het goed doen en dus idd geen keuze hebben. De stangen van de reiswieg zijn bij ons model zo moeilijk vast te zetten/los te halen dat het geen optie is om die te verwijderen voordat we de Maxi-Cosi erop zetten. We hebben het model met 2 kappen aan elkaar trouwens, maar die is los te halen en 1 kap van te maken (wat we gedaan hebben) Maar op het punt waar de kap vast zit, daar moet dus ook die adapter voor de Maxi-Cosi. Beetje lastig dus! Nou ja, we merken wel hoe het in de praktijk gaat. De tijd zal het snel genoeg leren!