Babykleertjes met drakenkoppen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lynn22, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Bij de H&M verkopen ze werkelijkwaar kleertjes met drakenkoppen. :confused: En ik heb er idd al jochies mee aangezien, en een vriendin kreeg een setje als kraamcadeau. ik vroeg me al af waar dat vandaan komt...maar nu weet ik het, h&m! Dat doen je zo'n kleintje toch niet aan?! :( Ik vind het gewoon afschuwelijk. Vinden jullie dat dat kan?
    Ik hoop dat wij dat niet krijgen als kraamcadeau.. Winnie de Pooh vind ik ook niks (hou helemaal niet van al die stripfiguren, alleen Nijntje vind ik lief, omdat die afbeeldingen niet zo groot zijn en gewoon schattig) maar dit is toch wel de andere kant van het verhaal. Babyjongetjes moeten een beetje stoer zijn....okay vind ik ook erg leuk, maar dit is gewoon eng...sorry
    ik moest het even ergens kwijt

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij hebben voor ons meisje, kleertjes met doodshoofden :)
    En ook van H&M.
    Heb die drakenkoppen niet gezien nog, maar dat klinkt idd wel leuk voor een jongen.
    Vind je mij nu afschuwelijk?

Ik vind een jongetje met Nijntjeskleding....afschuwelijk :D

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Woooot, babykleding met drakenkoppen? Haha, ik ga morgen naar de H&M! Leuk man!

Hihi, ik behoor al tot de groep ontaarde moeders nog voor ik goed en wel begonnen ben :)

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb net online al zitten kijken :p
    Mss is het namelijk ook wel leuk voor een meisje :D

5. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Ja doodshoofden...die bedoel ik, ik noem ze drakenkoppen, doodshoofden vind ik een nog afschuwelijker woord, komt op hetzelfde neer..doe jij je DOCHTERTJE dat echt aan? een meiske nog wel....

Ik vind Nijntje wel schattig bij een jongetje. Een klein jongetje tot 2 jaar dan he?

Maar goed, smaken verschillen.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Sorry hoor maar van welke planeet kom jij? Erg? Dit is erg! Dat jij het erg vind :) En niet eens verschil zien tussen drakenkoppen en doodshoofden :)
    Lach me suf hier hahaha :)

Ja ik denk dat ik een zeer slechte moeder ben....loop zelf ook met doodshoofden! En weet je wat...onze kleine krijgt ook zeer weinig roze...tenzij met leuke doodshoofdjes :D

Ze heeft ook al een Metallicashirt (een rockband...)
    En ze zal opgroeien met hardrock, heayvy metal, punkrock...en ze gaat mee naar festivals vanaf dat ze 1 jaar is! :evil:

Maare arm jochie van jou dan ;)
    Met zijn Nijntjeshit :)

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag

Ehm, oké, ik helemaal blij, zag zoonlief al in drakenshirtje voor me.... heb je het over doodshoofden.
    Schedels en draken zijn echt heel andere dingen hoor.

En nijntje vind ik bij een heel kleintje best schattig, hoewel ik Poeh eigenlijk vreselijk vind.

Sjudith, jij bent nog ontaarder dan ik! :)

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hm, net bij H&M online gekeken, geen doodshoofd of draak te bekennen.

9. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    haha, ja ik was so in shock :confused: :D hierover vandaag dat ik niet eens het verschil tussen drakenkop en doodshoofd zie... oké beetje dom.
    I'm sorry.
    Haha maak ik jullie blij met een dooie mus. Helaas
    Niet denken dat ik zo'n zoetsappige moeder wordt, want ik hou hélemaal niet van de kleur roze, nooit van gehouden ook.
    Ik vind je geen slechte moeder Judith! Zijn genoeg moeders zoals jij anders werd er niks verkocht van die rotzooi bij H&M. :D

10. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    In shock over een afbeelding op kleding die je niet eens HOEFT te kopen... Waar gaat het heen :D

Zal ik ook een shocktopic openen over roze kleding met kantjes? Daar kots ik namelijk van...

Bij ons liggen iig de Metallica en Heideroosjes-shirtjes al klaar, naast de doodshoofdjes :)

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Alyna heeft ook een shirtje met een groot doodshoofd erop, van de H&M, er staat bij 'my rattling friend' :)

Waarom zou ik het mijn DOCHTERTJE niet aandoen?Het is wel mooi een roze shirt! :)

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

@ Lucia, bedoel je dit shirt?

Ja, dat trek je een klein kindje toch niet aan! [-X

Als d'r vader 'r aankleed is het net een zuurstok, heb ik het voor het zeggen dan is het ehm, iets minder zoet :D

Ze heeft ook een dekentje met een drakenkop, vind dat juist grappig eigenlijk. Ik snap niet wat er zo erg aan is... :(

13. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hihi ben nu ook wel benieuwd hoe ze eruit zien. Heb ze op de site niet gezien :D

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nijntjes, Snoopy, Winnie the Pooh, Mickey Mouse noem maar op kleren ik zou echt ervoor gaan vermoorden hoor! Ik heb wel eentje van Winnie the Pooh jurkje maar die heb ik gekregen. Maar ik vind ze afschuwelijk, mijn dochtertje droeg in prinses kleren en van Barbie kleren bij haar vader daar kon ik echt kwaad om worden! Maar doodshoofden vind ik wat minder, maar als mijn dochtertje mooi vind vind ik prima als het maar roze is dan zie niet zo eng uit, haha!

In hemden, onderbroeken, handdoeken en sokken vind ik prima die stripfiguren maar kleren, neej dank je!

15. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Rotterdam
    Haha dat shirtje hebben wij ook :p

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier wel Snoopy kleertjes, ook wel wat Winnie the Pooh en alles wat er een beetje lief uitziet ;). Ik heb helemaal niets met doodskoppen en drakenkoppen, dat vind ik echt verschrikkelijk, maar iedereen moet het lekker zelf weten! Als je het zelf maar mooi vindt toch? Als iemand Snoopy niet leuk vindt, maakt het mij echt niet uit (zolang ze mij daar niet mee bedoelen ;), hm en dan nog, je kan niet iedereen even aardig vinden toch?)

Ik moet zeggen dat ik die lachende doodskop op dat shirtje van Lena wel heel schattig vind :D. Maar ik zou het zelf niet kopen.

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    maarrre, waar koop je dan baby metallica shirts? die wil ik ook wel!

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

http://www.metalbabies.com/ onder andere...

Of http://www.stardustkids.co.uk/ (ze hebben een Sister of Mercy - pakje... zo lief)

Of gewoon, op festivals als Metropolis of Parkpop...

19. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Rotterdam
    Wij hebben inderdaad de aanstaande oom het 'My First Metallica'-shirtje van Rock Werchter mee laten nemen, omdat wij dit jaar natuurlijk zelf niet gingen. Het Heideroosjes-shirtje hebben we tijdens een concert bij de merchandisekraam gekocht. Oh, en samen met het Metallica-shirtje kregen we nog een ´Hellmo´-shirtje (Elmo van sesamstraat met duivelshorens) :evil:

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Die metallbabysite kende ik niet! Top!
    Dank u zeer ;)

Deel Deze Pagina