De voetjes van mijn babietje steken uit de Bondolino (ze is 8 weken en 58cm) en alleen sokjes zijn zo koud! Alle slofjes en schoentjes die ik heb zijn maat 16 of groter. Bestaan er ook hoge sloffen ofzo, of wat doen jullie aan de voetjes? Zelfde geldt voor de handjes, maar daar kan ik sokjes aan doen had ik al bedacht.
Je zou kniekousjes kunnen kopen, dan heb je in ieder geval geen 'kier'. Of bedoel je dat het door de sokken heen waait, als het ware. Voor binnen is dat warm genoeg hoor. Buiten zou je ervoor kunnen kiezen een complete cover aan te schaffen voor als het frisser wordt. (geen idee of dat handig is, geen ervaring mee.) Ik heb een keer een paar babyslofjes gekregen, volgens mij van hema. Dat was een soort lange kous, rondom de voet was het wat dikker en er zat een soort zooltje in. Onze zoon kreeg ik verschrikkelijke zweetpootjes in, dat zou dus warm zat moeten zijn.
in de winter deed ik vaak een maillot aan onder zijn broek en aan zijn voetjes leren slofjes. Aapies Leren babyslofjes | Babyschoenen heeft ook hele kleine maatjes. En ze blijven ook goed aan de voetjes ziten. En anders zijn van die soksloffen nog een idee, had mijn dochtertje in de winter aan.
Een maillot aan, Of beenwarmertjes en lekkere wollen slofjes. Mijn dochter droeg afgelopen winter van die super soepele leren schoentjes gevoerd met lamswol, ze had altijd lekkere warme voetjes.
sokslofjes koop je bij de hema, link doet het niet maar op de site bij baby en dan assecoires En babylegs! Beenwarmers / Babylegs : Babybij, Draagdoeken
Voor koude voetjes zou ik gewoon denken aan een maillotje, kniekousjes, een extra dik sokje ofzo. Verder zijn inderdaad de BabyLegs erg prettig. Die zijn o.a. te koop bij Indedoek, JustCarry, Slingomama heeft ze denk ik ook wel. Maar eigenlijk hebben de meeste webshops met ergonomische dragers ze wel. Als het echt koud wordt kun je altijd nog voor een fleecepakje ofzo gaan. (geen skipakje, dat is echt te warm, zelfs in een ijskoude winter)
Hema en Noppies hebben lange sokken (tot de knieen). Ook deed ik dan vaak nog slofjes aan (zeeman). In de winter maillot eronder. Ik deed ook vaak mijn jas open hangen en over haar benen heen.
Ja, babylegs zijn fijn, ik gebruik ze nu nog 's winters hoor, lekker voor op de fiets onder een broekje bijvoorbeeld. En ik had deze slofjes, Leren babyslofjes | Babyschoenen lekker hoog en ze blijven goed aan zitten.
Of kindje heerlijk onder de jas dragen. En als het van onder de jas kou naar binnenkomt een sjaal om je midden binden
babylegs vandaag in aanbieding bij Draagdoeken en Kraamkado's koop je bij Ooiebeest voordeel van babylegs is dat ze helemaal tot aan de luier zitten.. dus bijna net een legging Draagdoeken, borstvoedingskleding en houten speelgoed en natuurlijke verzorgingsproducten - Hoppediz Lamsvacht slofjes Antraciet die droegen mijn kleintjes toen ze klein waren.. of die Aapies die hier boven staan als het echt kouder werd en in de winter als het kouder werd en ik ze niet onder een draagjas droeg droegen ze wollen broekjes en wollen overschoentjes Draagdoeken, borstvoedingskleding en houten speelgoed en natuurlijke verzorgingsproducten - Hoppediz Lamsvacht slofjes Antraciet deze en deze dus ManyMonths Wool Bootie Green Leaf - SlingoMama dan waren ze altijd heerlijk warm
ik doe mn Aden Anais Swaddle om mij en de kleine heen. zo blijven de voetjes uit de wind en zij verder zelf ook
Maar als je je kind een maillot onder de broek aantrekt zoals ik hier veel lees dan is dat toch veel te warm als je weer ergens naar binnen gaat? Ik deed de draagzak onder m'n jas en dan de jas een beetje over d'r benen heen en ook wel lange dikke sokken aan. Die babylegs lijken me ook wel handig. Of anders zo'n pak aan één stuk?
Ja van die soksloffen bij de hema. Soms ook bij wibra en zeeman te koop. Enin de winter deed ik ook vaak een maillot onder de broek. Of twee paar sokken zou ook nog kunnen. Of als ze groter wordt, van die hoge leren slofjes van aapies.