Aerosleep baby protect

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nahla2013, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Laatste foto voor vandaag hoor.... Maar bedacht me ineens dat ik de showroom foto nog had van onze kamer :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      17
  2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dankjewel! :D Ben er ook echt trots op.
    Oh idd! Dat wandrekje kopen ging ook niet zonder slag of stoot hoor.
    Vriend vindt het op een grafzuil lijken en ik moèst hem er persé bij hebben omdat ik hem gewoon heel mooi vindt.
    Dat resulteerde dus in kibbelen en stampvoetend weglopen tot ik eindelijk m'n zin kreeg.
    Als het aan hem lag hadden we een glossy plank van de Ikea hahaha en dat is geen grap.

Jouw meubeltjes zijn ook erg mooi! Volgens keek ik er ook nog naar.
    Maar op de ene of andere manier zag ik deze die ik nu heb eerst en bleef ik daarbij hangen. Heb ook niet veel andere kamertjes gezien.
    Ik moest deze gewoon hebben.
    Het is een beetje landelijk, daar heeft vriendlief ook een hekel aan.
    Ach, het gaat om mij en de kleine :D

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja zie je! Toen we op zoek waren naar een klamboe bleef ik bij dit kamertje hangen.
    Is dit in Wormerveer? Heeeeeel erg mooi!

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ja, in Wormerveer!!!
    Grappig zeg.... En daar dan achter komen door een vraag over de Aerosleep ;)

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier lag kleine dame in hete april, 28 graden, met 2 kruikjes, kleertjes en deken in dr bedje hoor:)

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Haha echt grappig idd! Herkende het gelijk aan je foto.
    Ik twijfelde aan jouw kamertje en mijn kamertje nu.
    Liep even heen en weer.
    Volgens mij was de jouwe wel veel duurder, dus ik droop weer snel af naar dat andere kamertje.
    Ik kocht het op een donderdagavond en het was al 20:00 dus ik moest haast maken.
    Ik kreeg toen gelukkig wel 20% uitzoekkorting. Betaalde dus €1400 in totaal excl wandrekje en kreeg zo'n €265 korting. Ging mooi af van de prijs van de Eeasywalker.
    Leuke winkel he? Ik kan iedere dag wel langsgaan om naar leuke dingetjes te kijken :D

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ohh dus baby's krijgen het dus niet snel warm.
    Dan kan ik idd losgaan met warmte. Ik ben zelf een koukleumpje, dus ik ga er automatisch vanuit dat anderen het ook wel koud hebben.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Oh, dat zegt helemaal niks hoor. Er worden nog steeds artikelen gekocht om je kind vast te leggen in bed, babybjorn en chicco buikdragers, bumbo stoeltjes, loopstoeltjes enz die allemaal sterk afgeraden worden omdat xe slecht zijn. Word nog gewoon verkocht. Zelfs in de grote en bekende babyzaken....

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    In het begin kunnen ze zich vaak moeilijk warm houden. Maar dat verschilt erg per kind. Er zijn er ook bij waar nooit een kruikje bij gebruikt is. Of die met dit weer met 2 weken oud dik ingepakt zijn en anderen die zich kapot zweten en in romper liggen...
    Maar dat merk en leer je vanzelf;)
    Even in nekje voelen en in het begin door veel te temperaturen.

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Pfff spannend allemaal zeg! Ik denk dat je idd moet kijken waar je kindje behoefte aan heeft. Dat over het nekje voelen heb ik van m'n moeder ook gehoord. Ben best bang dat ik het verpruts als moeder.
    Maar denk dat het wel goedkomt als je ziet wat de behoefte van je kleine is.
    Ik ben nu nog maar 23 weekjes en over 7 weken kan ik aftellen.
    Jij kan zo te zien al uren aftellen. 40 weekjes alweer!

11. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Wat zegt bij jullie de kraamzorg erover? Bij mij vinden ze het prima alleen niet in combinatie met een heetwaterkruik... Ik heb ook een Baby Belly maar die mag de heetwaterkruik niet vervangen staat in het kraamboek. Op de site van Aerosleep staat juist dat zij hem aanraden icm heeftwaterkruiken.
    Ik gebruik het matrasje van de 2e dat gekocht is toen hij een jaar of 1 was. Daarover een nieuwe Aerosleep protect met bijpassende hoeslakentjes.

12. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Aangezien ik de KooZzzi electrische kruik had, vond mijn kraamhulp het helemaal prima... Heb verder niet gevraagd naar haar mening over een warm waterkruik in combinatie met de Aerosleep.

13. Verox

Verox Niet meer actief

Vandaag nog even nagevraagd bij de kraamzorg.
    Deze gaf bij mij aan dat de Aerosleep veel warmer is als de normale molton, daarom is het moeilijk met kruiken omdat het snel te warm is.
    Toch was ze wel positief over de Aerosleep als alternatief voor de molton. Hygiënisch en snel droog. Eventueel nog een extra molton in huis halen voor wanneer de Aerosleep onverhoopt toch tijdens bedtijd in de was moet.

Wij gaan met deze informatie toch een Aerosleep matrasdek gebruiken. Iedere preventie wat betreft verstikkingsgevaar is wat mij betreft meegenomen. Wij gaan waarschijnlijk ook een nannycare in huis halen.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat een vreemd antwoord, ik kan mij niet voorstellen dat de aerosleep warmer is.

Het lijkt me eerder dat het gevaarlijk is met kruiken ivm het lekken ervan. Het hete water gaat met een normale matras erin waardoor je een kleinere kans hebt in verbranding. De aerosleep is een dun matrasje, als daar een kruik op gaat lekken kan het water nergens heen behalve verspreiden over het matrasje, best link dus.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bloem sluit me aan bij jou antwoordt, daarom mochten we hier ook geen aerosleep in het wiegje gebruiken als je de kruiken nog gebruikte, en inderdaad omdat als de kruik gaat lekken het hete water dan in het matrasje blijft waardoor het dus erg gevaarlijk is.

Ik ben overigens wel heel blij met de aerosleep, omdat onze dochter dus nu 's nachts liever op haar buik slaapt, maar dan ook vaak met haar hoofd in het matras ligt, super akelig vind ik dat, dus wel blij met de aerosleep. Al sta ik wel iedere nacht wel 10x keer bij haar bedje om haar weer im te draaien :) kan ik ze laten liggen? Of toch maar liever omdraaien?

16. Verox

Verox Niet meer actief

#56 Verox, 6 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2013
    Over lekkende kruiken heb ik niets gehoord.
    Ik begrijp je verbazing, want door de ventilerende werking zou je denken dat de Aerosleep minder warm is. Wellicht heb ik het dan verkeerd begrepen.

Edit:
    Van de website van Aerosleep

Nu begrijp ik waarom de Aerosleep snel te warm word in combinatie met een warmtekruik.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Aerosleep is inderdaad warmer als een gewoon matras, ons meisje zweet met dit weer heel erg op een aerosleep en op een gewoon matras stukken minder.

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ahaaaa, weer wat geleerd :D

Deel Deze Pagina