Hoi meiden, Ik heb al een topic over de kleur voor oude muren, maar nu begin ik te twijfelen over het laminaat..... We hebben nu een natuurlijk eiken kleur besteld, maar ik zie steeds meer foto's met lichte vloeren.... We hebben 1 wand bekleed met steigerhout en de andere muren willen we een licht grijs/taupe kleurige tint geven. Mijn man maakt het niet zoveel uit..... Ik neig nu veel meer naar een lichtere vloer. Wat zouden jullie doen? Dit is een foto van het hout wat op 1 wand komt, hier komt de commode voor te staan.
Ik zou dan niet voor een lichte vloer gaan. Ik denk wat je nu heb juist heel mooi ks. Niet twijfelen, eerste keus is meestal de juiste
We hadden deze al gekocht voordat we bedacht hadden dat we een steigerhouten wand gingen maken, anders had ik een andere uitgezocht denk ik.... Grrrrr hormonen!!!:x haha. Maar welke kleur zou jij nemen? Ik neig naar wit eiken...
Donker vind ik ook wel mooi, alleen willen we de rest van de muren ook een kleur geven. Ben bang dat het dan weer te donker gaat worden. Of denk je van niet? Lastig lastig lastig haha.
Ik heb 1 wand steigerhout, lijkt wel wat op die van jou, maar dan iets duidelijker bruin/blauw/wit. De meubels hebben wij een zitting met een klein kleurtje (soft pearl) en 1 wand is bruin achtig (kleur lei van historie). De rest van muren/deuren/kozijnen is wit (ral 9010).Het laminaat lag er al in en vond ik altijd heel mooi, dus dat heb ik ook zo gelaten. Het is antraciet wit en ik vind het echt perfect staan bij de kamer. Maar ik zou zeker niet voor een licht laminaat gaan, omdat je dat veel ziet. En helemaal als je al speciaal laminaat hebt gekocht voor de babykamer, dan zou ik niet meer wat anders halen. De kleur die je beschrijft past er volgens mij ook erg mooi bij.
Ik denk altijd maar: "beter goed gejat dan slecht bedacht", dus dan zou ik voor een zelfde type (donkere) vloer gaan als op het plaatje Ik ben geen decoratiewonder, dus voor mij zijn dit soort plaatjes ideale voorbeelden
Hahaha nou inderdaad, daar ben ik het helemaal mee eens!! Alleen wil ik geen hele donkere vloer meer, hebben we in het verleden gehad en daar zag je echt alles op!
Jawel, de kamer is alleen nog niet helemaal af (we willen nog wat op de muur schilderen en nog wat andere kleine dingetjes), maar zal er straks ff een foto van maken.
Wat je zegt van die donkere vloer klopt wel, we hebben beneden namelijk een hele donkere en idd...alles zie je erop, boven dus antiek wit (zag dat mijn telefoon dat al had verandert naar antraciet ). Dit zijn foto's van mijn (kleine) kamer, je kunt de vloer ook een beetje zien
Hmm, foto's zijn wel heel klein. Als je een duidelijkere foto van de vloer wil moet je het maar zeggen.
Wat een mooi kamertje!!! ❤ Super gaaf! Mooi rustig ook, zo willen wij het ook. Kan de kleur niet heel goed zien, heb je er nog een waar je vloer duidelijker ziet?
Die lamp vinden wij ook zooooo gaaf!!! Kwamen hem laatst tegen bij een winkel, nu ik hem weer zie ben ik helemaal verliefd!! Hihi
Even bij gemaakt, de vloer is wit met een warme (bruinachtige)kleur er doorheen, dus ziet er niet wit uit en is ook niet super licht. Denk ook dat een iets houterige kleur er mooi bij staat en dat het dan ook niet te donker wordt, tenzij je echt een hele donkere vloer hebt. Ik was aanvankelijk ook een beetje bang dat het steiger hout behang in combinatie met de geverfde muur te druk/donker zou worden, maar vind het eind resultaat juist heel rustig.
Ja, vind ik ook érg mooi @Missprincesa: wauw!! Mooi zeg! Ja, donkere vloer zie je inderdaad meer op. Merk het aan de antraciet-grijze tegels in onze keuken niet echt handig i.c.m. twee katten
Mooi zeg!! Hele warme maar wel lichte kleur, super gaaf!! We hebben er een gevonden!! Zal hem zo even plaatsen! Ben benieuwd wat je ervan vind!