omdat we niet willen weten wat het geslacht word van ons kindje moeten we alles neutraal kopen. Met de inrichting van het kamertje heb ik geen moeite gehad maar babykleding vind ik vies tegenvallen. Hebben hier nog meer mensen last van? Of tips?
Hier juist hetzelfde verhaal ik heb wel wat kleten kunnen vinden bij petite bateau en filou and friends,maar ik weet niet of dit gekende merken zijn in ned. Ik heb met mijn ouders en schoonouders afgesproken dat ze na de bevalling geslachts gebonden kleren mogen meebrengen. Nu heb ik enkel 3 pakjes unisex en dat is het. Ik moet er wel bij zeggen dat wij een lijst hebben(belgïe) met daarop geslachtsgebonden kleren op. In de winkel weten ze dus wat wij gaan krijgen,maar wij niet. Zo heb ik toch mijn eigen smaak kunnen kiezen en moet ik niet wakker liggen van hey feit dat ik geen kleren heb!
babybutt heeft soms vind ik wel leuke neutrale pakjes.. v&d ook wel! (online) (en opruiming nu) en nextdirect (Buy Fashion, Children)
dat hebben we hier niet, en inderdaad ik vind het ook verschrikkelijk dat we zo weinig kleertjes hebben.
Ik vind dat noppies ook wel veel heeft! Newborn babykleding Unisex voor unisex 2012 - Noppies newborn babykleding
Ik vond de prenatal altijd heel neutraal. Ik wist zelf al dat ik een dochter kreeg, dus ik vond het daar altijd een beetje saai, er was zoveel wit haha en ik zocht roze
ik kon idd ook niet zoveel neutrale kleren vinden. Ik had heel veel wit met grijs of creme met licht bruin. Kleertjes oa bij zeeman en c&a gekocht. Toen ons dochtertje geboren was heb ik al eerste mijn moeder op pad gestuurd voor kleinere kleren en roze
Hema heeft momenteel ook veel wit met (licht)grijs wat voor beide goed kan (en momenteel ook veel opruiming)
Noppies heeft inderdaad wel een collectie unisex en prenatal heeft ook wel wat, maar veel is het niet. Erg jammer want ze dwingen je bijna om het wel te weten.
Hier totaal geen problemen mee gehad. Heb her en der geshopt. En een behoorlijke over overvolle kast! Oranje, wit, crème, groen, paars, rood, grijs, zachtblauw etc Gekocht bij o.a: Babydump Kleertjes.com Noppies Prenatal C&A Bijenkorf Petit Bateau H&M V&D Hema Dus ja overal en nergens, maar als ik het geslacht zou weten zou ik ook niet alles bij 1 winkel halen. Veel te leuk om lekker te shoppen.
Ik vond het heel erg meevallen. Bij prenatal heb ik heel veel leuke kleertjes kunnen vinden in neutrale kleuren. Mn zoontje droeg de eerste 2 maanden ofzo echt alleen maar unisex bijna. Ook bij de hema is er wel een en ander te halen. In de winkel is 't makkelijker kijken als online vind ik. Zelf vond ik bv deze pakjes echt super lief bij mn zoon: Prenatal - babykleding - Newborn - Prenatal - 2-delig pak t-shirt met overslag en broek Prenatal - babykleding - Newborn - Prenatal - Wrapover t-shirt Had ook een en ander van de nijntje lijn van prenatal. Van hema had ik een grijs wit gestreept pakje. een rood shirtje en witte broek. Van noppies was er een super lieve lijn wit lichtgrijs en een geel eendje. Ik baalde juist toen hij in mt 68 kwam en niet meer in die newborn kleertjes pastte, toen werd alles ineens groot en jongensachtig.
Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen die het niet wilden weten wel voor beide geslachten een pakje kochten. Je kunt dn het pakje van het ' verkeerde' geslacht een keer als kadoje gebruiken. Verder inderdaad prenatal en soms hema.
Ik vond het ook wel meevallen hoor, inderdaad Prenatal, V&D, Imps en Elfs, enz... Wij wisten het geslacht ook niet. Maar je hoeft toch ook geen volle kledingkast in neutrale kleding te hebben? Een paar pakjes zijn echt genoeg, want zodra de baby geboren richt je je vanzelf toch meer op de jongens of meisjeskleding. Tenminste, zo heb ik dat toen ervaren. Je hebt gauw genoeg wat bijgehaald.
Ik zou niet teveel wit kopen. Dat stond bij ons zoontje erg meisjesachtig, dus bijna niet gedragen. Crème/gebroken wit en grijs kan hij wel goed hebben.
Jammer dat ik deze site te laat ontdekt heb maar hier hebben ze veel leuke schattige unisex My First Wardrobe | Newborn Boys & Unisex | Boys | Next Direct Netherlands
Ook wij liepen tegen dat probleem aan. Prenetal heeft al dik een jaar hetzelfde hangen Maar noppies heeft hele leuke pakjes en Feetje is ook een aanrader!!!
Hier totdat we wisten wat het geslacht was, ook niet veel gekocht. Vind het ook heel erg tegenvallen met neutrale kleertjes. En als je al iets vindt, bv. bij de prenatal, is het grotendeels allemaal van nijntje, waar manlief en ik niet zo'n fan van zijn. Wij hebben dus gewoon gewacht totdat we het wisten en zijn toen pas wat gerichter gaan shoppen. En als we tussendoor iets tegenkwamen wat toch wat neutraler was, namen we het tussendoor al mee Prenatal heeft inderdaad lang hetzelfde hangen. Wij hebben laatste een maatje 50 gestreept blauw/grijs/wit truitje gekocht en had van mijn schoonzus oude kleren van hun eerste kindje gekregen en daar zat precies hetzelfde shirtje van prenatal tussen, terwijl het kind nu bijna 2 jaar oud is..
Kiabi vind ik heel leuk. Zie Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl!. Je kan er ook online kopen. Of C&A?
Klopt naar mijn idee helemaal. Wij weten (als het goed is) vanaf morgen of het een jongen of meisje is, maar wij hebben dus ook nog niets gekocht. Ook één van de redenen dat wij dus willen weten wat het wordt, is dus ook dit 'probleem'. Omdat mensen al zo slecht zien in het begin of het een jongen of meisje is wil ik ook zo min mogelijk neutrale kleertjes. Een vriendin van mij had naar haar idee redelijk neutrale kleertjes gekocht (wist ook niet wat het werd) maar voor haar gevoel was het een jongetje. Totdat ze een meisje kreeg en de 'neutrale' kleertjes aan deed. Iedereen dacht dat het een jongetje was (inclusief zijzelf vond de kleertjes toch wel erg jongensachtig)