Wat hebben jullie aangeschaft en hoeveel voor de bijvoeding van de baby? En dan bedoel ik niet een kinderstoel maar echt bordjes, lepels etc.
Zodra ik wat nodig had, heb ik wat gekocht. In die pakketten zat hier en daar al eens een bordje, schaaltje, wat lepeltjes. Als ik merkte dat het te weinig was, kocht ik bij. Staafmixer had ik al, maar heb ik ivm Rapley ook niet veel gebruikt. Ik heb wel redelijk snel al wat hele kleine vriezerbakje gekocht (geen ijsblokjes dingen, maar gewoon losse bakjes met een dekseltje). Dat vond ik zelf wel handig om wat in te bewaren, ook bij Rapley, gewoon wat losse worteltjes of boontjes. Omdat je in het begin wat vaker hetzelfde achter elkaar aanbiedt, vond ik dat wel handig om het in 1 keer te kunnen koken.
2 kleine lepeltjes. Een vork om te prakken, een pan om te koken en een bakje om het in te doen hadden we al
Niets. Plastic bordje had ik wel, Sillybillyz slab ook en een stoomkoker ook. Heb bij de tweede en derde nooit gepureerd of geprakt of iets, gewoon zelf eten: lekker makkelijk
Wat lepeltjes, was even uitzoeken welke ik handig vond en daar heb ik er een aantal van bijgekocht. Slabbetjes Bakjes
Die warmhoudbordjes van den Prenatal zijn zo ideaal! Warm water in het bordje, dopje stevig dichtdraaien en het eten blijft lekker warm. Maar een rvs stoommandje van de Blokker, klein pannetje met deksel, Difrax lepeltjes, sillybillyz en een staafmixer is alles wat ik gebruik
Niet alles speciaal ervoor aangeschaft, maar hier gebruikt: Staafmixer voor de allereerste hapjes Hakmolentje vd ikea om grovere stukjes aan te bieden Opbergbakjes vd Xenos. Ik kookte 1x in de week een voorraad. Lepeltjes hadden we zát van alle babyboxen. Denk hooguit 10 van gebruikt. Melamine en bamboe gekocht en gekregen (val-proof) Later kochten we plastic bestek vd ikea, geloof 18 stuks voor 1 euro oid. Hij heeft de eerste twee jaar vooral met zijn handen gegeten.