Hoi iedereen, Ik zou mijn dochter graag willen voorbereiden op haar zusje die wij verwachten in maart april Mijn dochtertje is net 2 geworden wat zijn leuke boekjes?
Mijn dochter kreeg 'baby en ik' van Emma Dodd, erg leuk, kindje doet alles wat er met een baby gebeurt met haar pop en op het eind gaat ze haar moeder helpen met de baby. Het is een lekker simpel boek met flapjes en lipjes om aan te trekken, waar Y dol op is. S is nu bijna 5 maanden en ze pakt hem er nog steeds regelmatig bij!
Kaatje en mama's buik En Wat zit er in je buik mama? Beide erg leuk maar de laatste kent m'n dochtertje van bijna 2 vrijwel uit haar hoofd en die leest ze het liefste elke dag wel 100x!!
Wij hebben ook wat zit er in je buik mama. En die moeten we elke dag lezen. Elke dag! Haha.. Dat gaat echt over het zwanger zijn. van de week kreeg onze dochter het boekje Bobbi en de baby, dat is ook erg leuk en meer gericht op hoe het straks gaat als de baby er is.
hier is bibi en haar babybroertje favoriet. waar ik naar kijk is of de situatie 'past' bij onze situatie. Zo hopen we hier op een thuisbevalling en om peuter goed voor te bereiden zoek ik dan dus boekjes die er niet over gaan dat mama nog 3 dagen in het ziekenhuis ligt. Ook is zoon nog erg gehecht aan mn borst, dus boekjes waarin duidelijk verteld wordt dat baby uit de borst drinkt hebben dan mijn voorkeur. zo is het straks hopelijk wat realistischer/meer acceptabel voor zoon.
Ik ben je grote zus - David Bedford liselotje krijgt een zusje Bobbi wordt grote broer Deze 3 boeken vond ik het leukste voor onze dochter.