Wij hebben een Koelstra twinn voor de tweeling die op komst is. Ik schrik echter van de formaten van de reiswiegen van tweelingwagens. Ook die van een duurder merk zoals Easywalker ziet er net zo smal uit op de foto. De bak van onze enkele wagen van onze dochter is een Mutsy en gigantisch. Daar heeft ze met plezier acht maanden in gelegen. Maar als ik die twee nieuwe bakken zie vraag ik me af hoe lang ze daar in kunnen liggen. Hooguit drie maanden denk ik. Maar ik hoop dat ik het fout heb en ik niet meer weet hoe klein een babytje is Wat als ze er zo snel uit zijn? Kan toch niet in de wandelwagen dan al? Hoe doen jullie dat?
Tweelingen hebben meestal toch een lager geboortegewicht? Dan zullen ze vast langer dan 3 maanden erin passen, denk ik. Wij hebben een bugaboo frog en onze zoon was een 8 ponder van een centimetertje of 53. Na 4 maanden werd het krap in de reiswieg en heb ik hem over gedaan in de zitting met voetenzak. Heb de zitting de eerste maand alleen plat gehad, daarna incidenteel half schuin en pas met 7 maanden echt in de zitstand.
Ik zat vandaag te kijken en denk dat ze nog 10cm heeft haha. Dus viel op zich een beetje tegen. Zal morgen even een foto maken.