Van welke voetenzak voor in de kinderwagen wordt mijn zoontje echt blij? 1tje die helemaal om hem heen te sluiten is, zodat het nergens inwaaid.
Weet niet welke kinderwagen je hebt, maar ik heb een mutsy met bijpassende voetenzak en die is heerlijk warm. Kan ook nog extra hoog dicht als je dat wil
Een easy walker sky. Hij is zo snel koud.... De bijbehorende voetenzak begint op te geven maar hij is er ook Niet warm genoeg in vind ik. Moet hem echt dik aankleden. Zou dus graag een warmere kopen
Ik gooi mn dochter eigenlijk gewoon in een skipakje van de c&a werkte van alle oplossingen eigenlijk nog t beste. Geen kou langs dr rug, ideaal.
Ik heb de kinderwagen van maxi cosi en de bijpassende voetenzak. Maar vind die van Koeka er altijd heerlijk warm uit zien met de teddyvoering binnenin. Ze zijn alleen wel een beetje prijzig.
Ik heb een joolz wandelwagen met bijbehorende voeten zak. Zoontje zit erin met een gevoerd vest en een mutsje op en heeft het heerlijk warm
De teddy voetenzak van baby's only is heerlijk warm! Die had ik voor in de maxicosi. Heb zelf een joolz kinderwagen met een bijpassende voetenzak van joolz. Die is ook lekker warm.
Ik heb een mutsy wagen en vind de bijpassende voetenzak erg dun. Hier de koeka voetenzak voor zoontje gehad en nu de baby’s Only voor me dochter. Voor in de buggy/kinderwagen ga ik die van Elodie Details kopen (gevoerd met teddy winddicht en waterafstotend). Die van koeka en baby’s Only zijn dat niet en die gebruik ik nu in de wagenbak.
Die van Koeka met teddyvoering is heerlijk warm en ik vind hem ook echt geweldig om te zien. Heb hem dus ook voor mijn dochtertje in de Bugaboo.
Koeka voetenzakken kun je prima van Mp plukken. De polar van Joolz is superwarm met wol en waterdichte tijk maar ook superduur.