Kunnen jullie mij vertellen welke billendoekjes het meest neutraal ruiken? Sommige kunnen namelijk zo'n overdreven geur hebben en je gebruikt natuurlijk al lekkere babyprodukten met een geurtje. Er zijn nu veel aanbiedingen met voordeelverpakkingen lotion doekjes maar vind het zonde als ik dalijk met 12 verpakkingen zit die zo overdreven geuren.
Ik herken je probleem..Ik heb die van de zwitsal (maar dan de sensitive versie) aangeschaft, inderdaad ook omdat ik andere doekjes (vooral die met lavendel van de kruidvat) echt vind stinken..
Ik heb altijd sensitive doekjes van Pampers, ruiken niet en bevallen me erg goed. De normale doekjes van Pampers vind ik ook stinken.
ik heb sensitive doekje van de action, stinken niet en zijn ook nog is goed voor mijn zoontje zijn billen. hij kan niet tegen parfum. daarbij is de prijs ook fijn
Sensitive van Pampers (witte verpakking). Je hebt er een proefverpakking van gekregen in de blije doos.
Het goedkoopste merk van Kruidvat kan even niet op de naam komen, blauw-witte gestreept voor 1,25. Niet eens voor de prijs maar ook omdat ik doekjes zocht zonder geur maar wel lekker fris ben er al maanden helemaaaal blij mee!
Ik gebruik altijd de doekjes van het eigen merk van Etos. Die geuren wel een beetje maar ik vind ze lekker ruiken dus mogelijk vind jij ze toch te sterk... Onze kleine meid heeft er geen last van maar ze heeft eigenlijk nooit last van uitslag of wat dan ook (ook niet als ik eens een keer andere billendoekjes gebruik). Dus misschien kun je hier eigenlijk niet op afgaan..
Herkenbaar, hier ook heel veel verschillende doekjes geprobeerd, zelfde trouwens met de snoetenpoetsers. Zelf ben ik erg enthousiast over de doekjes van Jackson Reece, die zijn online te bestellen. Deze zijn voor billen en voor het gezicht te gebruiken. Mijn zoontje kan het met zijn gevoelige en allegiehuid zelfs verdragen. Ow je vind ze hier: Billendoekjes en toetenpoetsers : Jackson Reece, plantaardig en bio
huggie pure, en dan de blauw met rode verpakking! ideaal! als katoen met water staat erop, nou het is dus echt zo! op vakantie gebruik ik ze vooral, 's ochtends en 's avonds een paar doekjes over dr hele lijfje en schoon is ze! (en natuurlijk om de dag in bad he, haha) Ze lagen laatst bij de action, dus nu heb ik een paar pakken op voorraad en gebruik ik ze thuis ook. ze zijn ook heel dik, is erg handig voor die grote st*nthopen van dochterlief!
heel erg bedankt voor de reacties! Ik moet dus sowieso de sensitive varianten hebben. Ik denk dat ik toch maar eerst kleine verpakkingen proberen van datgene wat jullie opgesomt hebben en dan pas groot inslaan. De Blije doos kan ik pas eind deze maand ophalen, er was helaas iets verkeerd gegaan.
Ik gebruik vanaf het begin de doekjes van Pampers, niet de sensitive maar de gewone groene verpakking. Vind ze helemaal niet overduidelijk stinken, gewoon lekker fris!
Hier hetzelfde! Mijn moeder kan niet tegen geuren, en deze ruiken eigenlijk gewoon helemaal niet. En ik poets er ook gerust zijn gezicht mee.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Deze doekjes vind ik juist wel een flinke geur hebben, ik vind het een lekkere geur maar wel erg sterk als je ze vergelijk met bijv de normale zwitsal doekjes. @ Ts, idd de kleine verpakkingen eerst proberen en dan pas een keuze maken. Je kan ook kijken of ze van het verzorgings merk wat je wilt gaan gebruiken doekjes hebben, dan heb je altijd dezelfde geur. Ik moet wel zeggen dat ik ondertussen al aardig wat verschillende merken gebruikt heb en nog nooit heb ik het verschil geroken. Volgens mij vervliegen die geuren heel snel en zeker nadat er een luier, romper en broekje overheen zijn gegaan die ook hun eigen ( wasmiddelen) geur hebben.
Geloof me, als je verder geen geuren gebruikt (mijn Neutral wasmiddel ruikt ook niet, verzorgingsproducten ook parfumvrij van Neutral), dan vervliegt de geur van zo'n doorsnee billendoekje echt niet zomaar, ik vind dat juist altijd heel overheersende geuren! Vandaar dat ik blij ben met Pampers Sensitive, want die ruiken gewoon niet.
hoi, etos heeft ook een nature lijn, ecopampers, doekjes en verzorgingsspullen, weet niet meer helemaal zeker, maar die ruiken volgens mij ook nauwelijks/niet.