10 maanden en uren wakker s nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Plmp89, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is 10 maanden en heeft altijd prima geslapen s nachts. Sinds 2 weken is het echter drama. Hij word rond 2 uur wakker om vervolgens 3 uur lang wakker te zijn( niet spelen,maar alleen maar huilen) We hebben naar mijn idee alles wel geprobeerd. Fles drinkt hij gulzig leeg maar helpt niets. Tussen ons in liggen heeft hij nooit gedaan. Hij vind het dan veel te gezellig en gaat niet slapen. De laatste week laten we hem huilen (wel tussendoor steeds aai over z'n hoofdje) maar ook dat helpt niet. Hij valt uiteindelijk na een uur of 3 van pure uitputting in slaap.
    Besef me heel goed dat er mensen zijn die dit al heel lang hebben en dat ik blij mag zijn dat hij het tot nu toe zo goed heeft gedaan. Maar merk wel dat het me enorm frustreerd, en m'n zoontje ook!
    Hebben jullie nog tips?
    Ps. Denk niet dat er iets lichamelijks aan de hand is, oortjes zijn nagekeken en is overdag vrolijk.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Tandjes?
    Als ze hier onrustig slaapt. Smeer ik haar tandvlees in.
    9 vd 10x valt ze gelijk weer in n diepe slaap

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik geef in dat soort gevalletjes paracetamol zetpil, gewoon om te kijken of ze pijn heeft of niet. Hoeveel slaapt jullie zoontje overdag nog? Misschien kan hij toe met wat minder slaap?

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Misschien helpt het om hem even mee naar beneden te nemen om een fles te drinken (hou alles wel zo veel mogelijk donker dan), dan Is hij uit de situatie. En na de fles weer naar bed, eventueel nog een verkort bedritueel, en dan hopelijk weer slapen. Sterkte, lijkt me pittig!

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Als mijn zoontje zo paniekerig wakker wordt, neem ik hem even mee naar beneden. Dan is hij even echt wakker. Even knuffelen, naar boven, luoer, event flesje, ritueeltje opnieuw en weer slapen. In zijn kamertje blijft hij er vaak in hangen en krijg ik hem ook niet rustig.

6. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Herkenbaar. Bij ons zijn dat meestal fases van 2-6 weken. Vaak gecombineerd met een verkoudheid of een tandje. De tip van de paracetamol kan je helpen pijn uit te sluiten. Meestal trekken wij alles uit de kast, maar helpt niets en wordt het vanzelf weer beter. Ik zie dat je zwanger bent en dat maakt het voor jou ook een stukje pittiger. Goed je grenzen aangeven en afspraken maken met je partner. Vroeg naar bed en opeens gaat het beter. Echt!

7. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Dat ik zwanger ben maakt het inderdaad nog even zwaarder. De hele dag (en vooral s nachts) erg misselijk en extra moe!
    Ga vannacht eens proberen hem toch maar even mee naar beneden te nemen, even uit de situatie inderdaad. En houd me er maar aan vast dat het een fase is en het ooit over zal gaan!

Deel Deze Pagina