Aerosleep matras

Discussion in 'De babyuitzet' started by Annelke, Jan 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

Mar 18, 2015
    1,271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ontzettend blij met die toplaag. We hebben geen echte earosleep maar Airgosleep. Dat is een nederlands "namaak" merk. Werkt precies hetzelfde maar is voordeliger. Komt ook uit de beste test/koop. Vond het een fijn idee, maar merkte ook dat als hij in een ander bedje/wiegje lag hij in de zomer zuiknat van het zweet was en soort van oververhit raakte. Met die airgosleep hadden we dat niet. Wij kunnen echt niet zonder. De toplaag gaat bij ons overal mee naartoe. :D

2. yoshi

yoshi Actief lid

Aug 12, 2015
    362
    45
    28
    Ik heb een gewoon matrasje met aerosleep matje gekocht. Bij mijn zoontje geen aerosleep gehad maar dat vond ik toch wat eng toen hij op z'n buik ging slapen.
    Misschien doet ie niet veel maar het voelt voor mij beter.

3. WAvE

WAvE Lid

Jan 30, 2016
    73
    0
    6
    NULL
    Toen wij een matras gingen uitzoeken zei de verkoopster ook dat je een Airosleep alleen moet nemen als het jezelf geruststelt..
    Wij hebben het ook gedaan, een normaal matras, met daarop een Airosleep Matrasbeschermer en hoeslaken. Ik vind het wel prettig.. maar of het echt nodig is betwijfel ik.

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Wij hebben een ikeamatras en aerosleep topper. Het geeft mij een veilig gevoel en spuugplekken blijven net zo nat aanvoelen doordat het naar beneden zakt.

5. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Niets aan toe te voegen, alle babybedjes hier zijn zo uitgerust.

6. Verox

Verox Niet meer actief

Ook ik ben erg blij met de Aerosleep matras-topper.
    Onze krasmzorg had er geen problemen mee en wij hebben het gebruikt met een electrische kruik. (Kooozy)

Viezigheid zakt naar beneden waardoor je kind niet in de nattigheid blijft liggen, en het ademt goed.
    We wisten dat het geen garantie was om wiegendood te voorkomen, maar het gaf ons toch een goed gevoel. Misschien helpt het niet voldoende, maar alle beetjes helpen.

7. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Voor wie twijfelt vanwege de kosten van een aerosleep topper; ik koop ze op MP tussen de 10 en 20 euro. Kunnen toch op 60 graden en in z'n geheel de wasmachine in...

Share This Page