Hallo! Ik ben 30 juni uitgerekend maar nu zit ik zo te twijfelen wat voor een soort jasje of vestje ik moet kopen. (Waar ik me nu al niet druk om maak haha) Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar een vest maar is een vest met fleece voering tegen die tijd niet te warm? Wat zouden jullie doen of wat hebben jullie gedaan? Bedankt!
Een gewoon katoen vestje zonder voeding hadden wij toen. Maar uiteindelijk pas in het najaar gedragen volgens mij. Onze zoon is van eind juli en had wel lange mouwen aan en dekentjes om maar volgens mij geen vestje aan (maar ik had wel neutrale vestjes in huis omdat hij de tweede was)
Ik had een dun katoenen vestje, uiteindelijk 6 juni bevallen en niet nodig gehad. Gewoon een romper aan, shirtje met lange mouwen en dun dekentje erover als het nodig was.
Hier hadden we inderdaad ook gewoon zo'n katoenen jasje/vestje. Heb hem bij zoontje wel een paar keer gebruikt (24 juni geboren). Ligt nu voor de baby (8 juli uitgerekend) ook weer klaar. Was dit jasje, van de babydump...