Als wij een kamertje en kinderwagen bestellen, krijgen we er een koudschuim matrasje bij, of dat bedrag aan korting op een ander matras. Toevallig is de aerosleep matras+beschermer in de aanbieding en dan kunnen wij zonder veel bij te hoeven betalen het aerosleep setje erbij bestellen. De enige reden dat ik de matrasbeschermer zou willen, is omdat het matras dan schoon blijft, aangezien de beschermer waterdicht is. Ik zou er dan een normaal laken over willen doen ipv zo'n gaatjesding. (ik weet dat zo'n gaatjesding nodig is om erdoorheen te kunnen ademen) Zijn er meer mensen die dit op deze manier gebruiken? Of een ander idee?
Ik! Ik gebruik t al 3 jaar, ideaal bij doorlekken, mijn zoon is nog net niet droog. Je kunt t jaren gebruiken. Wel de elastieken afknippen wanneer ze wat ouder worden.
Ten eerste vind ik het voor baby's (voor mijzelf!) een enorm veilig idee dat als je kindje zich om kan draaien door het matrasje van aerosleep kan ademen. Wij hebben ze overal in gehad. Wiegje, kinderwagen, ledikant. En dan wel met het speciale aerosleep dekbedovertrekje en speciale vellux dekentje. Later inderdaad gebruikt als 'onderlegger'. Maar het belangrijkste vind ik dat je erdoor heen kan ademen. Als het alleen om het waterdichte te maken heeft zou ik lekker naar de Action gaan een waterdicht matrashoes kopen voor een paar euro.
Die zijn niet veilig. Wij hadden een aerosleep nepper via babywalz Een matrasbeschermer bestel je online bij babywalz - babywalz kost 2 tientjes ongeveer. Die gaan hier ook al jaren mee en hebben echt heel wat buik griep golven overleefd en het bed schoon gehouden. Ja ik vind een matras beschermer onmisbaar, maar hier werd dan ook niet gespuugd maar gekotst waar je U tegen zegt. Reflux tot ruim 2,5jaar en vaak buikgriep. Mn matrasjes zijn allemaal nog vlekloos schoon door die beschermers.
Bedankt voor jullie reacties! Het kost nu maar iets van 30 euro extra, dus denk dat we die aerosleep wel nemen, aangezien het aerosleep matras wat erbij zit me ook wel goed lijkt. Maar heb nog ff om erover na te denken
tja, ik vind het onzin. hier gewoon een matrasje van de ikea en van de leenbakker. zijn beide rond de 40 euro en beide als beste uit de testen van de consumentenbond gekomen. duurdere matrasjes zijn echt niet per definitie beter. en hier gewoon een goede molton a 5 euro erop. veel kots (en dan ook echt kots) en diarree partijen gehad en het matras is nog helemaal schoon en hagelwit. word nu voor de 2e gebruikt.
Wij hebben een Aerosleep topper op een gewoon matras, i.v.m. Veel spugen door reflux. Door de topper loopt dat snel weg en blijft het niet op het matrasje liggen, zodat mijn zoontje er niet in stikt. We gebruiken de hoeslakens van Action. Lekker dun, dus de melk loopt snel weg. 1,49 per stuk dacht ik. Dat ademen geloof ik allemaal wel...
Ik heb ergens ander me matras gekocht. het is een koudschuim matrasje met een traagschuim toplaag. zelf ben ik een trut met slapen en ik wist dat dit matras heerlijk lag dus heb ik die gekocht. heeft me nog geen 30 euro gekost. en ik ga gewoon waterdichte lakens erop leggen met gewone lakens. ik vind het prettig als iets zo vies eruit ziet (terwijl het net uit de was komt) om het dan lekker weg te gooien. ik heb zelf ook matrassen verkocht en weet wat de kwaliteit van een matras inhoud, ik heb ook bij aerosleep matrassen gekeken maar dan moest ik niet de goedkoopste ( ongeveer 100 euro) nemen maar al een paar duurdere en dikkere wouden ze ongeveer de zelfde kwaliteit als dit matrasje zijn. dus voor mij was de keuze snel gemaakt.
Normaal is de aerosleep topper 70 euro ofzo, maar bij ons was het ook in de aanbieding zodat we maar 70 betaalde voor topper en het aerosleep matras. Dus hebben we dat gedaan. We kregen een normaal matras gratis maar wilde zoizo die topper erop hebben dus ja dan maar meteen t hele pakket!