Tripp trapp stoel met newborn set

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hester, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

We hebben geen Tripp Trapp kinderstoel - vond hem altijd zo vreemd eruit zien :) - maar hij lijkt me toch wel handig. Zeker nu ik een reclame zag van de newborn set ;)

Wie heeft deze en hoe bevalt het?
    Sorry, beetje raar plaatje erbij gedaan, maar het gaat om het idee..

2. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, want wij zitten er aan te denken om mogelijk deze stoel aan te schaffen.

groetjes Sannie

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee Hester,

Ik heb de stoel en zo'n newbornset van mn oma gekregen, ziet er erg leuk uit. Van een zpvriendinnetje hoorde ik dat zij hem leuk vond, haar kindje is nu bijna 4 weken. Denk dat er nog niet zoveel gebruikersdeskundigen zijn, set is hartstikke nieuw.

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb hem ook, en de kleinste zit regelmatig lekker aan tafel bij ons als wij aan het eten zijn. Er is een tijdje terug een heel topic geweest daarover moet je even terugkijken

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Wij doen het niet, ik vond de newbornset op het oog heel klein en we hebben nog een wipstoeltje van onze oudste. Wij krijgen ook grote baby's, zeg maar.... dus dan kom je niet ver met een klein stoeltje!

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik heb het overwogen, maar ik vind hem zooo duur!!

7. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey volgens mij nog niet al te veel erváringsdeskundige idd :D

Bij babypark staat hij in het restaurant.....super leuk om die baby'tjes erin te zien zitten. Kan ik uren naar kijken......
    Ik vind hem ook achterlijk duur, maar krijg de complete set van m'n ouders!
    Super relaxt!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Voor het evt volgende kindje ga ik hem zeker kopen. Mijn zoontje vond het altijd fijn/gezellig om bij ons te zitten tijdens het eten en dus zaten wij steeds met een wipstoel op tafel. Niet echt handig. Ook met het eerste hapje geven lijkt het me wel handig omdat met de wipstoel op tafel hij weer net te hoog zat omer makkelijk bij te kunnen en op de grond weer net te laag.

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb hem wel al, we zagen hem op de beurs en we wilden hem graag hebben. Zoonlief is altijd wakker tijdens het avondeten, op tafel in de wipstoel past eigenlijk niet en is ook link met een af en toe onstuimige peuter erbij en op de grond vond zoonlief niet heel erg gezellig.

Toen we de newbornset zagen vonden we het ideaal en hebben hem snel gekocht, was nog even zoeken want toen hadden ze hem nog lang niet overal.

Ons bevalt het prima en vinden het jammer dat het er nu pas is, was bij dochter ook handig geweest.

Ook handig met hapjes geven je hoeft nu niet te bukken zoals bij de wipstoel op de grond, ideaal!

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

deze hadden we bij fynn al moeten hebbend an hadden we wel een triptrap gekocht we hebben nu de chicco omdat we inderdaad fynn bij ons wilde hebben zitten

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Lijkt mij ideaal! De stoel als kinderstoel is erg fijn in gebruik!

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    tripp trapp is ideale kinderstoel!!! We hebben hem dan alleen met babyset (toendertijd was de newborn set er nog niet) maar wij zijn er super tevreden over. Mn dochter heeft er vanaf het begin (ongeveer vanaf 6 mnd kleine poosjes) heel goed in gezeten en nu ze bijna 2,5 jr is, is d estoel nog steeds perfect. ideale meegroei stoel!!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben de Tripp Trapp voor Ayla en vind het een hele fijne stoel. Die newbornset zou ik echt nooit aanschaffen. Ayla zat altijd gewoon in de wipstoel bij ons aan tafel toen ze nog geen bijvoeding kreeg. Die newbornset is ongetwijfeld rete-duur en ik zie het nut er niet van in.

14. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    #14 Blauw78, 20 jan 2011
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ja ik zag hem ook! Ik had de stokke kinderstoel al op mijn verlanglijstje gezet en deze heb ik er dan ook bijgezet, als ik hem niet krijg ga ik hem zeker zelf halen :D onze zoon zit altijd met de wipstoel op tafel, heel onhandig en voor een tweede is hij ook nog te gebruiken, dus wij zullen er nog lang plezier van hebben (even mijn verjaardag afwachten over 2 weken :D) ben benieuwd!

Deel Deze Pagina