Hai, We zijn op zoek naar een kinderwagen die ook gemakkelijk te gebruiken is in het bos of "moeilijke wegen". Persoonlijk gaat mn voorkeur uit naar de easywalker omdat deze in prijs veel goedkoper is. Maar wat vinden jullie zelf van deze wagen? Ik lees op internet dat het mandje onderin echt een nadeel is omdat je er slecht bij komt als de reiswieg erop zit. Hoe is dat met buggy? Ik weet echt niet meer wat ik moet kiezen, zoveel keus.... De mutsy vond ik bv ook erg mooi, maar die rammelt alle kanten op als je over slechte paden loopt (vond ik nadat ik hem gestest had in de winkel). Iemand tips? Of weet iemand mogelijk nog een andere betaalbare kinderwagen die gemakkelijk te gebruiken is bij slechtere wegen? Bedankt!
Wij hebben de Urban Jungle. Omdat de dingen die we over de Easywalker lazen minder positief waren dan de dingen die wij lazen over de UJ. We nemen hem mee naar het strand, duinen, bos. Overal. Zijn er zeker niet voorzichtig mee. Hij is enorm stevig en kan veel hebben. Persoonlijk vind ik hem ook mooier dan de EW. Afwerking is mooier.
Ik heb de Easywalker Sky en ik vind hem echt geweldig! De boodschappenmand kan je van de voorkant openritsen. Er gaat echt een hele hoop in. Op het strand strand is ie zelfs met 1 vinger te besturen. Ik wandel heel vaak in het bos, dus een all terrain was een must voor mij. Het grootste voordeel vind ik dat ie helemaal plat kan, dus mij dochtertje zat er al vanaf 4 maanden in met een Lodger Bunker. De trappelzak van Easywalker was echt een miskoop trouwens. Ik zou hem je wel aanraden dus
Ook ik heb vooraf getwijfeld tussen die twee modellen. Uiteindelijk hebben wij een tweedehandse easywalker sky gekocht en hebben absoluut geen spijt. Het is een lekker stevige wagen, en wij kunnen ook het wiel aan de voorkant vastzetten. Over het strand hebben we er nog niet mee gelopen, wel in het bos. Het ging wel, maar echt ruwe paden vond ons zoontje niet fijn. Dan ging hij te veel op en neer in de wandelwagenbak, en begon hij te huilen. Dat was een bospad met grote kiezels en keien. Overigens denk ik niet dat dit aan het wagen lag, want met zo'n ruw terrein schud altijd wel. Lange wandelingen over dit soort ruw terrein zijn bij ons daarom geen succes. Dan nemen we hem in een draagzak. Wel vinden we hem ideaal om mee te hardlopen. We zetten het voorste wiel vast, en maken gebruik van geasfalteerde fietspaden. Dat vind hij heerlijk, en wij kunnen gezellig als hele gezin sporten. Bij vlak terrein schud het nauwelijks en ligt hij of te lachen, of te slapen Met het vastgezette voorwiel kan je bijsturen met een hand, en gaat hij verder netjes vooruit. Over het mandje: Bij ons model zit geen rits, maar is hij met 4 klittebandjes vastgemaakt. Dat is inderdaad soms onhandig. Kleine dingen kan je er tussendoor proppen, maar een pak luiers past niet. Dan moet je eerst het klitteband losmaken als de wandelwagenbak erop zit. Maar daar hebben we nu handigheid in, dus zo belemmerend vind ik het ook niet. Hoe dat bij nieuwe modellen is, weet ik niet. Er veranderd iedere keer weer iets kleins. Samengevat vind ik het een erg prettige en hele stevige wagen, die ook nog eens leuk geprijsd is. Hoe het met de buggyinzet gaat weet ik nog niet. Mijn zoontje is nu 4,5 maand.