Vooropgesteld: Babybezoek mag van mij altijd met lege handen komen. Maar ik ken mijn (schoon)familie en vrienden, dus ik weet dat de meesten graag een kleinigheidje meenemen. Voor degenen die er behoefte aan hebben stel ik dus even een klein lijstje op. De noodzakelijke dingen halen we bij voorbaat in huis, plus nog wat dingen die we leuk vinden of die ons handig lijken. Maar wat kan ik dan goed op een lijstje zetten? Hebben jullie misschien items in gedachte waarvan je pas na de geboorte erachter kwam hoe handig het was, of hebben jullie dingen gekregen die erg handig of leuk bleken?
Wipper, babyfoon, projector, buggy, tummy tub, muziekmobiel, speelmat, sterilisator, afdruiprek, flessen, voedingstoren, draagdoek, badcapes, badspeelgoed, reisbedje. Zo veel dingen
overslagrompers, boekjes, houten speelgoed (als je geen plastic wil), kinder besteksetje, eetbordjes, slabben, muziekdoosje, babyboek
Hier stond er o.a. dit op: - kinderstoel - babyfoon - muziekmobiel voor boven/ in de box - gegraveerd besteksetje - wipstoeltje - speelkleed met van die bogen - geslachtsgebonden kleertjes (wij wisten niet wat het werd) - speelgoed, cd'tjes en boekjes in z'n algemeenheid
Een box zak, kan je aan de box hangen en al t speelgoed in dumpen. Of een SOS kettinkje voor later. En veel kleine dingen als hydrofiele spelen, misschien wat kleding, boekjes, loopwagentje. Ligt er ook een beetje aan wat je hebt en voor welk bedrag je wilt vragen.
Ik heb online een lijstje gemaakt. Kunnen ze gelijk zien wat mijn smaak qua producten is. Heb het gemaakt voor de mensen die echt vragen wat wil je hebben... Niemand hoeft iets mee te nemen en het staat ze vrij iets anders uit te zoeken maar hier kunnen ze inspiratie uit halen. Staat o.a. Op: Houten speelgoed Duplo Rituals baby verzorgings producten jollein verzorgingskussenhoes Lakentje van jollein Flesverwarmer Speelgoed voor in bad Dookie Kinderboeken Cadeaubonnen Kleertjes vanaf maat 62 van bijv babydump eigen merk, noppies en z8.
Hier stond op het lijstje of gekregen cadeautjes; Spulletjes van Koeka Badcape met naam Voorleesboeken Kleertjes Zilveren armbandje Lepeltjes (voor vitamines en later hapjes) Perenlampje van my little lovely company Houten speelgoed van Bambam Cadeaubonnen