Aanbieding Babypark kamertjes?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Angellove90, Mar 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Weet iemand misschien of Babypark ook wel eens aanbiedingen heeft, zoals bijvoorbeeld de mama-mazzel-dagen van Prenatal?

We hebben namelijk een super mooie peuterkamer gezien, maar hoop dat hij nog een keer in de aanbieding komt (hij kost €1595!!:$) Er staat nu op de website bij dat hij 24% afgeprijsd is, maar dat staat bij alle kamertjes, en ik kan geen specifieke pagina vinden waar een actie vermeldt staat. Volgens mij gaat die 24% er standaard vanaf. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar nog meer korting.. :D

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ha meisie heb je al eens bij de showroom gekeken?

3. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Heey!! Ben vandaag naar Kesteren geweest, en dat outlet gedeelte is helemaal weg (en gesloopt!). En ik wel perse die ene die ik je had laten zien. Maar ik wil eigenlijk toch graag het hele kamertje. (Is T. zijn baas al terug trouwens? Kan ik daar nog ff heen bellen)

4. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Vorig jaar oktober (ofzo?) had babypark een hele mooie actie: 10% extra korting op alles! Wij hebben toen ons kamertje, kinderwagen, box gekocht.
    Misschien hebben ze dat soort acties wel vaker.

5. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Ze hebben soms bepaalde kamertjes in de aanbieding, maar het staat niet altijd op de site. Heb onlangs een peuterkamer voor mijn zoontje gekocht en daar gaven ze 35% korting op, maar dat stond niet op de site. Gewoon een keer langswaaien, als je tijd hebt.

Share This Page