aerosleep of matras

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door aappie20, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden er dan ook geen warmwaterkruik bij maar een electrisch oplaadbare kruik.

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Mijn kraamhulpen hebben hier nooit wat van gezegd (en heb er 3 gehad in 10 dagen tijd) Overigens hoefde Tycho maar 2 dagen een kruik en was het niet meer nodig en zelf zou ik de electrische kruik gebruikt hebben als hij toch een kruik nodig had. xx

3. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Ja en electrische kruiken 'mocht' dus van mijn kraambureau ook niet. Die wou ik namelijk graag, maar had vantevoren geinformeerd. Dit ik gehoorzaam en heb nog een extra normale kruik aangeschaft.
    Mijn kraamverzorgster zelf zij later dat zij dat geen punt had gevonden als ik wel een electrische had aangeschaft, maar ik denk dat het met de aansprakelijkheid te maken heeft.

4. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Voor de geinteresseerden: bij Blokker zag ik dat de KOOZZZI BABYKRUIKEN (electrische) sterk afgeprijsd waren (in het afprijshoekje).

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    als de kruik lekt wordt het water juist in de onderlaag van de aerosleep gezogen waardoor het niet bij je kindje kan komen.
    ik heb zelf een bellywarmer aangeschaft ipv een kruik, deze bevat geen vloeistof en kan niet gaan lekken.
    deze is ook als veiligste kruik gekozen door de consumentenbond

Deel Deze Pagina