hoi dames, Welke kinderwagen kunnen jullie me aanbevelen? 3 wielen of liever 4? Maxi cosi moet er op kunnen. Tot hoelang lag jullie kindje in de bak? groot genoeg? wisselbare buggy (vooruit en achteruit) handig? Ik ga voor een 2de hands omdat ik een nieuwe te duur vind. Maar qua merken en tips kan ik wel wat richting gebruiken! ik rijd voornamelijk op straat. Dus welke bevelen jullie aan en wat zijn de voor en evt. nadelen. Alvast bedankt!!
Kijk eens voor de qute q motion bij babydump. Volgens mij krijg je er een echte maxicosi en luiertas bij. Een nieuwe wagen voor een leuke prijs die voldoet aan de eisen.
Ik heb de quinny buzz 4 wiel. Heb bij mijn eerste een wagen gehad met 3 wielen maar daar ben ik echt van terug gekomen nu ik deze wagen heb. S. heeft er tot 6 maanden in gelegen, kon nog wel langer maar ze werd te nieuwschierig. De vervolgbak kan voor en achteruit geplaatst worden wat ik erg fijn vind zeker als ze nog zo klein zijn, dan hoeven ze niet zo snel de wijde wereld in te kijken. En het is handig wegens bijvoorbeeld wind of zon.
Ik zou een Mutsy Evo of Igo proberen te scoren via marktplaats. Mijn absolute favouriet. Voor het oog, voor de praktijk en voor je portemonnee . Succes & veel plezier met al het shoppen en met je zwangerschap!
ik ben fan van de bugoboo, mooie degelijke wandelwagens, en ook goed weer door te verkopen, mijn kinderen hebben tot 7 maand in de bak gelegen, mijn derde zelfs tot 8 maand, mijn vierde is nu 6 maanden en ligt ook nog heerlijk in de bak.
Ik heb een Joolz en ben daar heel tevreden over (rijdt soepel, zitgedeelte kan naar je toe en van je af, makkelijk hoogte van de duwstang wijzigen). Maar het is heel persoonlijk... Dus zou naar een winkel gaan, diverse proberen, keuze maken en die 2e hands zoeken. Succes!
Hier de complete stokke xplory via mp gekocht incl adapters voor maxi cosi en voetenzak......450,- Bij dochter hadden we de mutsy slider 4 wielen.......na een jaar was de duwstang verbogen....laten maken.......later weer problemen......voor ons geen mutsy meer. Mijn dochter vondt de wagenbak vreselijk....huilde er alleen maar in......in de maxi cosi was ze rustig en lekker aan het slapen....hier de bak dus maar weinig gebruikt.
Ik zou zeggen bugaboo. Dan kan je het zo duur maken als je wil. Voor 100 euro heb je al een keurig exemplaar van een ouder model.
Joolz 😬 wat een heerlijke wagen . Heb bij de eerste een quinny gehad. Maar niet te vergelijken met een joolz wagen .
Wij hebben de mutsy igo. Een fijne wagen maar onze kleine man past al bijna niet meer in de wagenbak.
Ik heb zelf bij de eerste een mutsy 4 rider gehad. Tweedehands voor 100-200 euro. -Voordeel is dat er onderop veer boodschappen kunnen. En je kan er een extra boodschappen mandje bij kopen tweedehands die er opgeklopt kan worden. Lekker groot stevig en ruim. -Nadeel: het inklappen is best moeilijk. En hij past met aan in een kleine auto. nu heb ik een bugaboo.Tweedehands 100-200 euro voordeel: erg compact makkelijk op te bergen. Ook heel stabiel. Zo kan ik er een zware luiertas aanhanger zonder dat hij omvalt. tijd soepel en lichtgewicht. Makkelijk in de auto mee te nemen. -Nadeel : kleine boodschappen mand En voor korte stukjes is een losse buggy ideaal bijvoorbeeld van chicco.compact, stabiel en veel opbergruimte. Gebruikte ik altijd i.p.v. buggy zitje in de grote kinderwagen. Vanaf 5 mnd. Te gebruiken.Deze kost tweedehands 50 euro Heb nu een tweedehands phil en teds duo sports ook tweedehands. Ideaal voor twee kindjes! En de wagens hebben we trouwens ook makkelijk door verkocht. Succes
Ik zelf heb de Quinny Speedi en daar ben ik in principe wel tevreden over. Mijn zoontje heeft tot zijn zesde maand in de bak gelegen en het zou nu ook wel kunnen, maar heb wel al de buggy er op gezet. De buggy is niet wisselbaar overigens. Maxicosi kan gewoon op de adapters die ook voor de bak zijn. Wat wel een nadeel is, is dat het niet makkelijk is de buggy en maxicosi te wisselen omdat je voor de buggy geen adapters nodig hebt, of je moet de maxi er gewoon boven willen klikken maar dat ziet er niet uit. Ook vindt ik hem persoonlijk loeizwaar als de buggy er op zit. Ook is er maar een klein boodschappenmandje wat er op zit. Omdat ik nu weer in verwachting ben, ben ik aan het kijken voor een andere, liefst duowagen. Ik zou persoonlijk wel kiezen voor een driewieler, of in ieder geval eentje die gewoon goed wendbaar is.
Ik ben nog niet zwanger. Maar ik had eerst zoiets of de koelstra of de muts evo. Maar laatst kreeg ik ook een tip over de bugaboo donkey die is er ook met duo frame. Hij is 2 keer zo duur, maar voordeel is als er een tweede kindje komt je geen nieuwe wagen hoeft aan te schaffen. Ik vind hem nieuw wel ontzettend duur.