Volgens mij is hier nog geen topic van. Dus dames...plaatsen maar! Om maar meteen te starten. Ik ben lekker aan het freubelen geslagen. Op het moment ben ik met een wiegdeken bezig en met het oppimpen van vogelhuisjes. Zie foto's.
Dat soort dingen en nog veel meer kun je ook in dit topic vinden maar het ziet er leuk uit!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet.html
Ja deze had ik ook gezien, maar die is eigenlijk alleen voor het naaien. En heel veel valt daarbuiten toch?
Tadaa.. Ben nog wat vroeg, maar het is in de stijl van ons huis dus mocht het niet lukken dan vind ik er wel een plekje voor. Hier een linkje naar mijn online album! Baby | Foto's Baby's | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! Heb tot nu toe oa een slinger voor aan de kast en een lamp gemaakt. Lamp is alleen te laag dus ga de onderdelen voor een mobile gebruiken. Ook is het de bedoeling dat de 2 canvasjes een keer aan de muur komen. Ohja! En aan het haken geslagen voor een dekentje voor in de toekomstige wagen. Foto's van het kamertje zijn van MP, die gaan we tzt opknappen. Worden mooi wit!
Ik heb deze houten letters beplakt met van dat folie wat je ook op keukenkastjes kunt plakken en met resten van het behang op mijn zoontjes kamer.
Leuk! De foto's van Mara's kamertje staan in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/381279-kleur-paars.html op blz. 1 en 2 Ik internet via mijn iPhone en dan kan ik de foto's niet plakken. Ik heb o.a. zelf een schilderij, versiering in het raam en gras-schilderijtjes gemaakt.
Jaaa leukleukleuk!!! Ik heb ook heeeeeel veel gefreubelt, vooral geschildert! Deel voor de duokamer van R. en buikbeebje en deel voor het rooming in gedeelte voor straks voor buikbeebje. Ben nog bezig met de mobile, beetje toos inspiratieloos met mijn zieke hoofd afgelopen week. Hier twee foto's, het blauwe barbabob schilderijtje en de muurschilderingen heb ik gemaakt(duokamer- thema kleur/barbapapa).
En deze heb ik voor onze kamer gemaakt, voor de eerste maanden. Barbapapa omdat ik hem zoooooooooooooooooo schattig vond! En de Lief! freubels omdat dat al maanden haar koosnaam is
Wauw wat een gaaf topic!! ik ga er gauw ook ff wat op zetten van mijn zoon zijn kinderkamer!!!leuke ideeen hoor!
Wauw wat een leuke ideeen nog allemaal! Ik moet me echt inhouden om niet nog meer te gaan knutselen..
Hier schilderijtjes gemaakt met de naam van onze uk, hopelijk kan ik ze snel spammen Nu nog ff niet i.v.m. meelezers Hier wel eentje van de zelfgemaakte muurschildering