Ik had de mijne ook via MP, nieuw in verpakking voor 25 euro ophalen. Weg wegens overcompleet. Jouw prijs vond ik dus wat hoog, of de mijne moet echt een koopje zijn geweest? Zaten trouwens geen hoeslakens bij. Vind dat laatste zo'n onzin. Door een hoeslaken kan je gewoon heen ademhalen, probeer zelf maar maar in ieder geval: er is zeker vraag naar. Heb m ook weer verkocht via mp. tweedehands zou ik ook niet erg vinden, je kan ze meen ik op 60 graden uitwassen.
omdat het een topmatrasje is waar hij op ligt. bij opa en oma 1 slaapje in de week. daar ga ik geen grof geld aan uitgeven en ook niet iedere keer zn eigen bed voor slopen om dat ding mee te nemen. je kan ze op 60 graden uitwassen. autostoeltjes daarin tegen vind ik een heel ander verhaal...
Ik heb de aerosleep voor het ledikant toen nieuw gekocht, maar omdat we nu een wiegje hebben, heb ik daar een voor gekocht via mp voor een tientje. Zag er nog prima uit, sowieso nog wassen op 60 graden. Wel heb ik de hoeslakens nieuw gekocht (met 20% korting bij de babydump)
Tuurlijk, zeker doen! Heb ook twee aerosleepdekjes via MP gekocht. Een voor bij de gastouder en 1 voor bij opa en oma. Voor die paar uur per week vind ik het zonde om nieuwe te kopen. Even wassen en ze zijn weer als nieuw.
Maar waarom is oefen thuis niet goed genoeg tweedehands als je ze toch op 60 graden kan wassen wat is dan het verschil? Dan is tweede hands toch ook goed voor thuis lijkt me... Edit: kijk als het nou iets smaak gevoeligs is en iets voor de nooit thuis staat en bij opa en oma de iets minder mooie versie maar dat is met een aerosleep niet het geval