Happy Baby Matras Voor Celine Wieg Aanbieding | PakAanbieding.nl Wiegmatrasje: Wiegmatras, AeroSleep Protect en wiegmatrasjes koudschuim (onderaan de pagina) verder heb je nog wehkamp, limango.nl, marktplaats? hoewel je denk ik een nieuw matras wil....
ik krijg wel wiegmatrasjes te zien maar niet speciaal voor de celine wieg en die heeft aparte afmetingen. En een matrasje kan ik wel vinden alleen die aerosleep niet. Hoop zo dat het er wel is.
Tico, mocht je het matrasje niet kunnen vinden, ik was een tijdje geleden bij babypark en daar zeiden ze dat je een aerosleepmatrasje ook op maat kunt laten maken, misschien is dat een optie als het matrasje niet in de goede maat te vinden is?. Ze zeiden wel dat daar dan mogelijk een paar weekjes overheen zou kunnen gaan voor je het geleverd kunt krijgen.
Ik heb voor onze oude familie wieg deze ZÖLLNER Matrasbeschermer "Air" 120 x 60 cm - online bestellen! - babywalz doormidden geknipt. Werkt hetzelfde als aerosleep want heb ook zo een op ledikant.
ik heb ook de celine wieg. omdat wieghoeslakentjes niet goed passen heb ik bij babypark om advies gevraagd. daar vertelde ze me dat er wel een earosleep variant is die past. ik heb gekozen voor ledikanthoeslakens overigens.