EXTRA korting bugaboo mama mazzeldagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Madeliefke, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi hoi,

Anderhalve week geleden heb ik bij Prenatal tijdens de mama mazzeldagen een bugaboo besteld. Van tevoren had ik al contact gehad met het filiaal in Den Bosch om te weten te komen waar de 25 % korting op gold. Zij gaven aan op de wandelwagen + aanvullende bekleding, maar niet op overige accesoires.

Wij de wagen besteld bekijken we thuis de bon en je raadt het al; geen korting op de aanvullende bekleding set a 109 euro. Ik gebeld; "Nee, mevrouw, ook dat is een accesoire waar we geen korting over geven!" Werd ik gisteren gebeld dat de korting toch nog verrekend wordt wanneer ik de bugaboo kom ophalen :D :D :D

Is toch weer 27 euro....

Hebben andere kopers ook iets van Prenatal vernomen?

Groetjes Elke

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Elke,

Ik heb ook een Bugaboo gekocht bij Prenatal. Wij kregen direct 25% korting op de wagen en aanvullende bekleding. Zal je nog iets vertellen, we hebben er een voetenzak en adapter bijgekocht, daar kregen we zelfs 20% extra korting op. Waarschijnlijk hebben wij echt mazzel gehad, want blijkt echt tegen de regels te zijn..

We hadden geen gratis extra fleece set gekregen ivm 10 jarig bestaan van Bugaboo. Heb later gebeld en ze gaan hun best doen dat erbij te leveren. Omdat het bijna op zou zijn.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de bugaboo+ bekleding met 25 % korting gehad en een gratis set aanvullende fleece bekleding!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij ons in de winkel deden we mee met de aktie van Prenatal op de kinderwagens dus wij gaven ook 25% korting op de wagen+aanvul bekleding. En wij gaven gewoon 20% korting op alle accessoires en daardoor hebben we heel veel klanten weg kunnen halen halen bij de prenatal. Als je de accessoires op een van de andere dagen had gekocht dan had je volgens mij ook gewoon korting daarop moeten krijgen want bij de andere dagen stond het er niet bij dat het op de kinderwagen accessoires niet gold.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    maar er stond wel dat bugaboo niet mee deed dus helaas...

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb trouwens de korting ook gewoon bij babydump gekregen (ivm alle akties bij andere babywinkels gelden hier ook) en ook nog een gratis voetenzak ivm de 9 maanden beurs korting... In totaal scheelt het bijna 200 euro lekker hoor!

Deel Deze Pagina