Hallo allemaal ! Wij hebben bij de kinderkamer een aerosleep besteld, een matje voor op het matras zodat de baby door kan ademen ook al komt hij / zij met het mondje op de matras terecht. Nou lees ik vaak dat in een bedje een molton en zeiltje moet liggen. Maar dan is de werking van de aerosleep toch niet meer optimaal, of wel ? Wie heeft hier ervaring mee ? Groetjes, Nikki F
zeiltje mag je ook niet onder het hoofdje leggen van je baby dit moet echt op de plaats liggen waar de baby zijn/haar billekes liggen daarom ook bedje half opmaken ivm het naar beneden zakken van je baby of een rand in het bedje plaatsen die daar voor gemaakt zijn dan kan je het wel hoog opmaken maar zeiltje onder de billen niet het hele bedje dus
Wil ook graag een Aerosleep aanschaffen. Begrijp dat een bedzeiltje niet meer nodig is. Maar vervangt de Aerosleep ook de molton onderlegger? Kun je em dus gewoon zo op het matras leggen met een hoeslaken eromheen?
Hoi Eve, Ik heb het nagevraagd bij de babywinkel, de Aerosleep vervangt het zeiltje en de molton. Die hoef je dus beide niet te kopen. Je kunt de Aerosleep gewoon op 60 graden wassen. Dan moet je natuurlijk wel een losse hebben, soms zit de Aerosleep in het matras verwerkt ... Je kunt er wel een hoeslakentje overheen doen. Er zijn speciale van Aerosleep verkrijgbaar met gaatjes erin (ziet een beetje raar uit moet ik zeggen) Katoenen beddengoed is prima voor de baby en ademt. Dat geldt zowel voor dekentjes als hoeslakens. Hij hebben gewone badstof hoeslakentjes gekocht. Groetjes, Nikki F