Matras Prenatal (h30 anti mosquito)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rodayna, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Dit matrasje is nu in de aanbieding bij de Prenatal en was benieuwd naar evt. ervaringen van mama's.

Iemand?

2. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

3. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een antwoord. En graag snel haha want de actie is maar tot de 18e...

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Helemaal prima!!!!
    Wij gaan nog een tweede exemplaar halen voor baby2.

5. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Volgens mij hebben wij die ook. Rosalie ligt er al 7 maanden heerlijk op te slapen, dus zal wel goed zijn ;)

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    ik werk zelf bij prenatal.

de hr 30 is de simpelste die wij verkopen. in principe prima.
    alleen hij is niet luchtdoorlatend en moet dus zo om de 8 weken, 2 dagen rechtop luchten. dan kan er niet op geslapen worden.

ook kan je dit matras niet voor een 2e gebruiken, omdat deze vrijsnel "inzakt". en we raden hem vooral aan voor bij opa en oma, maar niet voor dagelijks gebruik.

de hr 30 is hard vergeleken met de rest, en goed vanaf +/- 9 maanden, maar niet aan te raden voor baby's omdat het rugje niet goed kan meekomen.

daarnaast is hij niet anti huismijt en kan huismijt zich erin nestelen.

de hr 40 is dan beter. en heeft ook een laag, dat zich aanpast aan de temperatuur van de baby.

in september zijn alle matrassen met 20% korting. ik zou dan eerder voor de hr 40 gaan.

7. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Hmm.. als ik het zo lees, hebben wij dan dus niet de hr30... Zou het wel even willen checken maar ze ligt er nu op :D

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    De hr 30 is ook vrij dun in verhouding met andere matrassen.

9. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Geloof dat wij een andere verkoopster hadden die ons adviseerde!
    Matras van ons wiegje is ook hard en gemaakt voor pasgebore baby; heb dat punt nog nooit eerder gehoord.
    Mij werd verteld dat alle matrassen in NL super goed getest zijn en dus ook de simpelste.
    Hier luchten wij het matras niet, doe ik ook niet met onze eigenste. Kan geen reden bedenken waarom het zou moeten.
    Lotte slaapt er al 1 jaar heerlijk op; ook zonder aerosleep want ik ben er niet van overtuigd. Lotte slaapt bijna altijd op haar buik. Nu met de warmte op de rug/ zij.
    Na 14 maanden gebruik hier nog absoluut geen tekenen van verzakking.
    En qua dikte ook prima. Matrassen van Ikea zijn volgens mij nog dunner.

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Haha dat kan hier ook nog zijn; maar ook hier ligt er nu iemand op. En volgens mij hebben we toch echt dat matras....

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik ben geen klant, maar verkoopster van prenatal. Er wordt gevraagd hoe/wat en ik geef gewoon antwoord. Ik ben naar de training geweest en zo is het uitgelegd. En zo is het.

Ik ben persoonlijk helemaal niet overtuigd van de prenatal matrassen, maar dat is een mening. Ik wilde nl persee een matras waarbij de kinderen stabiel op kunnen staan en die verkoopt prenatal helemaal niet.

Persoonlijk denk ik dat deze verkoopster niet naar de training is geweest, notabene moet bijna iedereen nog er zijn er nog maar 100 heen geweest.

Eigen ervaringen zijn altijd anders. De ene persoon is al tevreden met a en de andere pas bij b. Dus daar kan ik niet over oordelen.

12. mroos

mroos Niet meer actief

Wij hebben een matrasje van de leen bakker van 30/35 euro en hij slaapt er prima op. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
    De meeste mensen hebben zelf ook geen hastens toch?

13. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Dat snap ik ook wel ja, maar het bevreemde me gewoon even dat dit echt een compleet ander verhaal is dan wat ik had gekregen....
    Kan zijn hoor dat die verkoopster de training niet heeft gevolgd. En de adviezen die je op basis van training 'moet' geven zijn soms toch ook wel erg strikt natuurlijk.
    Advies is misschien zoveel luchten. Maar wat gebeurd er als je het niet doet??
    Ik begrijp dat het een ultieme veiligheidseis is.

Grappig dat je zelf niet bent overtuigd van de matrassen die je zelf verkoopt. Maar ieder heeft inderdaad ook zo zijn eigen wensen en eisen, en ook zo ijn eigen ding waar je je prettig bij voelt.

Was niet bedoeld als aanval trouwens ;)

14. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bonkie mag ik vragen waar jij dan je matras vandaan hebt waar je wel tevreden over bent?

15. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    van babypark en dan zeg maar nr 3, weet niet hoe deze heet, want moet nog geleverd worden, maar die heeft een stabiele harde zijkant, wanneer ze gaan staan, staan ze op een goede ondergrond zodat ze niet kunnen vallen en dan met hun tandjes op de zijkant van het ledikantje..

En het midden is gewoon normaal, en de kindjes rollen ook steeds daarheen, zodat ze niet op de harde kant liggen.

verder ventileert deze heel goed, past zich aan aan de temperatuur van het kindje en zo waren er nog wel wat positieve dingen.

wij hebben zelf een ledikant van 70x140 dat ook een juniorbed kan worden, vandaar dat ik voor dit matras heb gekozen.

de bovenkant is nl echt voor baby's tot 1 jaar en de onderkant is iets harder en meer voor 1-6 jaar.

16. misa

misa Niet meer actief

Zal vast goed zijn! Regelmatig draaien en luchten en na 2 a 3 jaar moet je toch een ander bed(je) hebben, dus een nieuwe matras!

Wij hebben er eentje bij de ikea gehaald. Hij heet spelevink: lijkt me ook prima. Niet te duur (60,-) dus als er iets mee mis gaat ofzo dan is een nieuwe nog wel betaalbaar!

Deel Deze Pagina