aerosleep

Discussion in 'De babyuitzet' started by novmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hebben jullie de aerosleep??

1. Ja

2. Nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Hebben jullie voor de kleine een aerosleep?

Zo nee waarom niet...

Ben namelijk aan het twijfelen om de aerosleep aan te schaffen..

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik heb hem, en nooit spijt gehad van de aankoop. In het begin gaf het me een erg veilig gevoel en nu vind ik het prettig dat als ze een keer doorlekt, niet meteen haar matras vies is ;)

Wel heb ik spijt van de 3 hoeslakens die ik erbij heb gekocht. Drie is (tenminste bij ons) echt niet nodig en ik heb begrepen dat als je jersey hoeslakens hebt, dit ook prima werkt.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Geen aerosleep, maar een purflo matras, dat ademt ook. Bovendien blijft het lekker koel, wat wel handig is, want ons meisje heeft het snel warm. Verder kun je het hele frame invouwen, dan heb je nog maar een klein pakketje en je kunt het wassen, dus als ze spuugt of een vieze luier heeft die doorgelekt is, gooi je het gewoon in de wasmachine, ideaal!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    vond het niet nodig,. ze lag de eerste maanden in dr wiegje (onbekleed met spijlen)bij ons op de kamer en nu draait ze zich heel goed zelf om.

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Voor de eerste maanden had ik een aerosleep in zijn wiegje.
    Onze kindjes hebben een verhoogde kans op allergie en eczeem, dus zo'n aerosleep leek ons beter luchtdoorlatend als een normaal matras.
    Toen hij naar zijn ledikantje ging, hebben we ook hiervoor een aerosleep gekocht.
    Ook vind ik het nu minder eng als hij op zijn zij of buik gaat slapen, daar moet ik met een normaal matras niet aan denken.

Nu ben ik zwanger van een tweeling en hebben we straks 3 kindjes in een ledikant, dus we moeten straks 2 aerosleep-matrasdekjes erbij gaan kopen.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hier geen aerosleep... ik zou niet weten waarom eigenlijk. Eva slaapt nu sinds een maandje op haar buik en in het begin is het even wennen, maar ze legt haar hoofd goed neer dus ik maak me geen zorgen.

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat is een aerosleep? ;)

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik ben er erg blij mee!

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben 'm ook!
    En de reden? Wij gingen zonder enige kennis van baby-artikelen naar de Prenatal, en daar hebben ze 'm ons "aangesmeerd". Of 'ie bevalt weten we nog niet, want de kleine moet nog geboren worden. Maar ik vind het idd wel een fijn idee, zo'n matras!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik vindt het niet nodig. want heb zo iets de matrasjes van nu zijn al zo goed

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Wij hebben hem ook en heb er geen seconde spijt van gehad. Mijn broertje is overleden toen hij 6 maanden was dus de angst zat er best goed in zeg maar. het gaf me echt een veilig gevoel. Nu nog steeds trouwens.

Je moet voor de gein maar eens proberen te ademen door een gewoon matras.......
    en door een earosleep. ;)

12. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hier ook geen aerosleep heb ik van jason nooit gehad nu ook niet gekocht

ze slaapt de eerste tijd bij mij op de kamer

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Wij hebben hem ook en idd geen moment spijt van gehad.
    Ik heb hem alleen ook voor de kinderwagen, en dat had eigen lijk niet echt gehoeven, maar ach, ligt wel lekker extra zacht ;)

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Hier hetzelfde ;)

15. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Wij hebben hem ons aan laten smeren in de babywinkel, maar het geeft me op zich wel een veilig gevoel denk ik als het kindje er straks op ligt

16. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    Wij hebben een aerosleep gekregen bij het (2e hands) wiegje dat we kochten maar ik ga hem niet gebruiken.
    De reden daarvoor is dat ik ook al een aantal negatieve verhalen heb gelezen. Bijvoorbeeld dat het kindje zich niet goed warm kan houden door de aerosleep en dat ie niet veilig is in combinatie met een kruik. De kraamzorg raadde het ook af tijdens het intake gesprek.

Ik zou hem in eerste instantie al niet gekocht hebben, maar dacht ervover om hem toch maar te gebruiken aangezien we hem hebben liggen. Door de verschillende verhalen ben ik gaan twijfelen en bij twijfel zeg ik altijd: niet doen! Hier blijft ie dus in de kast liggen.

17. pol

pol Actief lid

Sep 25, 2006
    270
    0
    0
    Wij hebben het wel, maar alleen in de ledikant.
    In de wieg hadden wij een gewoon matrasje omdat ze dan nooit op kun buik liggen, dat komt pas later tegen de tijd dat ze in de ledikant gaan.
    Ik ben er erg blij mee, ook verschoont het bed erg makkelijk en stel dat ze een keer een ongelukje krijgt kan alles zo de was in zonder dat het matras smerig is geworden ;)

18. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ook hier de aerosleep, ook geen moment spijt van gehad. Én ideaal als bedekking op je campingbedmatrasje.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eva sliep in haar wieg op het laatst ook op haar buik... daarom is ze (door het draaien en optrekken aan de rand) ook naar haar ledikant verhuisd, maar dat was meer omdat we bang waren dat ze eruit zou vallen en ze werd boos omdat ze moeilijk om kon draaien (weinig ruimte ;))

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,157
    8,132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Share This Page