aerosleep

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door novmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hebben jullie de aerosleep??

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb eigenlijk een vraag ik heb al een matras maar heb je dat ook iets van aerosleep dat je om een ander matras kan doen?

2. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Wij hebben ons er ook eentje aan laten smeren. In het begin voelde ik me bekocht omdat ik hem van de kraamverzorgster niet mocht gebruiken in combinatie met een kruik, dus moest mijn man na de geboorte hals-over-kop toch nog een gewone molton en hoeslaken kopen. Pas na een tijd, toen ik geen kruiken meer gebruikte, ben ik hem gaan gebruiken en sindsdien sliep zij 2 uur langer door, 's nachts. Kan ook gewoon toevallig een sprongetje zijn geweest ofzo natuurlijk, maar toch, sindsdien is hij natuurlijk niet meer van haar bed afgeweest...
    Realiseer je verder mensen die nog nooit van een aerosleep hebben gehoord minder snel dit topic aan zullen klikken, dus je poll zegt misschien niet zo veel.

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Jups ik denk dat de meeste het hier hebben over het "matje" ...

Ik heb binnenkort de intake met de kraamzorg ben benieuwd wat zij van de aerosleep vinden... Wij kopen hem zowiezo als zij het niets vind dat doen we de aerosleep op het matras... :D

4. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Ik heb 'm ook besteld. Ik vind het wel een veilig idee dat het gewoon ademend is, dus dat mijn kindje niet zal stikken als het zich kan omdraaien en het matrasje wordt niet zo snel vies. Bij ons was het idee van wiegendood de doorslag. Dit is namelijk ons eerste kindje, dus dan toch maar het zekere voor het onzekere.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat je met de kruik ook kan doen is alleen het bed opwarmen en er uit halen als je baby het bed in gaat.

Ik heb de aerosleep in het begin niet gebruikt omdat het ook wat "kouder" is. Later wel en nu in het ledikant weer. Heb hem ook voor de matrasbescherming, heel fijn dat spuitluiers niet in je matras komen :)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je met een kruik het bed opwarmt is de warmte er met een aerosleep toch juist snel weer uit? En sommige kindjes hebben een hele nacht een kruik nodig, dus dan gaat het ook niet. Maar een aerosleep heb je zeker de eerste maanden niet nodig, je kindje ligt dan toch op zijn/haar rug.

7. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik heb er ook een en het geeftme toch wel een fijn gevoel, soms ligt hij echt met zijn gezicht in het matras. we hebben de aerosleep wel pas gekocht toen hij een maand of 7 was en ineens op zijn buik ging slapen.

8. EssyenCo

EssyenCo Lid

18 jul 2008
    9
    0
    0
    Geen Aerosleep, vind het onzin en pure geldklopperij. Bovendien raden we het in de kraamzorg af, er is nog steeds geen bewijs dat het beter is tegen wiegendood!

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hier idem dito ;)

Deel Deze Pagina