Aerosleephoes ruilen? Blauw voor roze!

Discussie in 'Kinderkamer en accessoires' gestart door maria80, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

    maria80 Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.963
    132
    63
    Ik ben op zoek naar een roze aerosleephoes voor in het ledikantje. Voor zoonlief hebben we een witte en een blauwe. Hij is ruim 2 dus heeft die aerosleep niet meer nodig, dus die gaat naar zn zusje toe. Maar nu zouden wij het leuker vinden om een roze hoes in haar bedje te hebben ipv blauw (staat ook leuker bij het kamertje).
    DUS.............wie heeft er een roze hoeslaken voor de aerosleep en wil graag een blauwe hebben? (bijvoorbeeld eerst een dochter gehad en nu een zoon, precies andersom bij ons dus). Dan kunnen we ruilen!

    Ik ben benieuwd of het gaat lukken! Zou erg leuk zijn!
     
  2. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Je bedoelt hoeslaken? Die kun je toch gewoon katoen kopen? Hoeft niet van aerosleep zelf te zijn he...
     
  3. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    om een aerosleep matras moet een aerosleep hoes.
    das ons verteld in de winkel. zonder die hoes is werking/effect minder.

    maargoed...helaas heb ik geen gekleurde hoes voor je.
    maar vroeg me wel af waar je die vandaan hebt. ik kon alleen witte in de winkel vinden maar zou kleurtje straks leuk vinden :D
     
  4. Liefschaapje

    Liefschaapje Fanatiek lid

    7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    #4 Liefschaapje, 14 feb 2013
    Laatst bewerkt: 14 feb 2013
    Verkooppraatje... Althans mijn zusje werkt in een grote baby winkel en heeft me dit wel eens verteld. Sowieso wordt er bij aerosleep verkoop erg in gespeeld op je moeder gevoelens maar goed dat is weer een ander verhaal:p
    Zelf hebben we hem ook hoor (gekregen), maar puur ter bescherming van het matrasje :)
     
  5. EdelHertje

    EdelHertje Niet meer actief

    De verkoper van de Babydump vertelde mij juist dat een jersey hoeslaken ook voldoende lucht door laat om het effect van de Aerosleep te behouden.

    Katoen zou wel te dik zijn.
     
  6. Eefje86

    Eefje86 Bekend lid

    21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook niet in dat verkooppraatje getrapt.. We hebben wel een aerosleep maar gebruiken straks gewoon jersey hoeslakens.. Zijn erg luchtdoorlatend.. Kun je zelf ook even testen..
     
  7. maria80

    maria80 Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.963
    132
    63
    Ik doe er ook weleens een gewone hoes omheen hoor! Maar ik heb nu eenmaal wel een blauwe en vind het gewoon niet leuk om die straks bij ons dochtertje op haar bed te doen. Ik zoek dus nog steeds iemand om te ruilen!
     
  8. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook gewoon jersey om onze namaak-aerosleep babywalz matrastopper. Overigens voor onze dochter van 2,5 ook een om haar bed, niet voor het valse veiligheidseffect, maar voor bescherming met buikgriep; met de kerst buikgriepgolf gehad in huis en de topper beschermde 't matras zo goed met al dat gespuug dat ik er echt niet zonder wil!
     
  9. jongmama

    jongmama Fanatiek lid

    1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    wat jammer dat onze aerosleep op mysterieuze wijze wat verkleurd is anders wilde ik hem best ruilen. maarja daar heb je niks aan. ik heb altijd de aerosleep hoezen gebruikt en geen namaak. gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. heb het gebruikt tot 2 jaar
     
  10. Myrthe

    Myrthe Niet meer actief

    Topic verplaatst
     

Deel Deze Pagina