O wat voel ik mij lullig. Heb de postcode verkeerd door gegeven gisteren. Wat kan ik hier aan doen. Postnl site is echt raar want kan niet registreren. Dan kan ik het zelf wijzigen. Als ik wil bellen krijg ik hun twitterpage. Heb geen Twitter. Enige wat de ontvanger kan doen is naar het huis gaan waar het bezorgd word. Of kan ik nog wel iets doen. Heb het gisteren afgegeven bij de winkel dus is al weg. Moet ik tegemoet komen met geld terug storten.
Ik zou het eerst even afwachten. Gelukkig "lezen" de systemen de gegevens goed en dus zal het pakket in de "handmatige" sortering belanden. Als het goed is wordt het pakket gewoon op het juiste adres gebracht. Het kan alleen een dag of wat langer duren. Geef dit gewoon even door aan de ontvanger, dan weet hij/zij ook waarom het iets langer duurt. Niet direct geld terug gaan geven.
Ik hoop het van harte. Gelukkig is de ontvanger niet boos. Nog niet. Ik heb geprobeerd het recht te zetten. Heb het adres wel opgeschreven maar ze doen bij de boekhandel het via postcode.
Vorig jaar was ik zo slim om mijn straat en dorpnaam op te geven en de postcode van mijn ouders, ik kocht via mp een mamastuur. Uiteindelijk is het stuur na een week of 4 toch bij ons aangekomen..ook al zei de post dat het gewoon kwijt was, ondanks de track and trace. Het zou in een opslag liggen maar ze wisten niet waar, en zeiden dat ik het kwijt was. Toch kwam het nog goed!
Heb je je eigen adresgegevens op de enveloppe gezet? grote kans dat het dan gewoon weer naar je retour komt.
Ik zet op alles voortaan mijn postcode en huisnummer mocht er dan iets zijn dan komt het bij mij terug