echo 6 weken geen kloppend echo

Discussie in 'Miskraam' gestart door sandra, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Omdat ik gisteren een heel klein beetje bloedverlies had, het was echt minimaal en gelijk weer over. Heb ik vandaag een echo gehad. Daar was wel een vruchtje te zien, maar geen kloppend hartje

Nou hadden ze van te voren al gezegt dat het risico erin zat op dit termijn, omdat je er net zo goed een aantal dagen naast kan zitten.
    Maar toch zit ik flink in de rats, we gaan zondag op vakantie en dat betekend eigenlijk dat ik vier weken moet wachten voordat we zekerheid hebben pfff.
    Ik kon daar geen echo meer krijgen aan het eind van de week. Ga morgen nog wel via de huisarts proberen te regelen of het ergens anders kan aan het eind van de week. En anders gaan we maar een paar dagen later op vakantie
    Heeft iemand dit weleens meegemaakt, en op een latere echo toch een kloppend hartje gezien

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi Sandra!

Altijd lastig hè, die echo rond de 6 weken! Ikzelf heb bij al m'n zwangerschappen een echo rond die periode gehad, allemaal ivm bloedverlies.

Bij deze zwangerschap was dat dus ook het geval en ook bij mij was er toen nog geen hartactie te zien, zelfs geen vruchtje! Alleen het vruchtzakje was duidelijk zichtbaar en de de grootte daarvan stond bijna gelijk aan het termijn dat ik dacht zwanger te zijn.

4 dagen later mocht ik weer terug en toen zagen we dus wel het hartje kloppen! Ik was toen 6wk6dg zwanger. Bij m'n zoontje zagen we het hartje wel al kloppen met 6wk3dg dus het verschilt echt per zwangerschap wanneer je dat voor het eerst kunt zien.

Ik snap je onzekerheid maar al te goed meis, probeer morgen idd nog een echo te regelen voor eind deze week en anders een vk praktijk in de buurt bellen om te kijken of die nog plek heeft?!

Het klinkt iig nog wel hoopvol voor je hoor! Positief blijven!

Sterke en alvast een fijne vakantie;)

3. C78

C78 Niet meer actief

Wat vervelend!
    Ik hoop dat je toch aan het eind van de week nog een echo kan krijgen om je meer duidelijkheid te geven voor je op vakantie gaat.

Sterkte!

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hopelijk kan je inderdaad nog een echo regelen, dan kan je tenminste met een gerust hart op vakantie.

Dikke knuffel,
    Miek

Deel Deze Pagina