Jeuk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur30, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb de laatste weken ontzettend veel last van jeuk over mijn hele lichaam, rug, benen, borsten en buik.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb wel gelezen dat dat ook een zwangerschapskwaaltje kan zijn maar weet iemand misschien of hier een middeltje voor is?

Groetjes,
    Fleur

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Och hou op zeg. Ik word ook niet goed van de jeuk!
    En ook echt over mn hele lichaam! Zit savonds op de bank niks anders te doen dan krabben, en dan als we op bed gaan.. pfff... jeuk jeuk en nog eens jeuk...
    ben ook benieuwd of er iets tegen te doen is..

3. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Oh, ik ben dus niet de enige zie ik. Het is inderdaad bij mij ook vooral 's avonds. Overdag op mijn werk heb ik er eigenlijk geen last van. Heel vreemd. Ik ben benieuwd naar de reacties...

Groetjes,
    Fleur

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik las vandaag in een boekje dat het zou kunnen komen omdat je een ijzertekort hebt. Dus mischien dat eens laten chekken ?

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb het aan het einde van mijn zwangerschap gehad en heb me toen helemaal ingesmeerd met cardiflor van vsm dat heef wel geholpen of mentolpoeder.

Liefs Claudia

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Een collega van mij heeft tijdens de zwangerschap enorme jeuk gehad. Ze werd er helemaal gek van. Ze wist niet meer wat ze ermee aan moest. Het enige dat een beetje hielp was in een koud bad gaan liggen... De dokters konden ook niks voor haar doen. Ik had echt met haar te doen. Zag er zo vreselijk uit, helemaal open gekrabt.. Ook kon ze soms nachten niet slapen van de jeuk.. Ik hoop dat het bij jou niet zo extreem is.

7. Asje20

Asje20 Lid

29 sep 2006
    29
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik word er ook echt niet goed van en lig ookal weken wakker van de jeuk. nou las ik net op internet dat het een zwangerschapskwaal is wat te maken heeft met een slecht werkende lever en de hormonen. vanmiddag ga ik naar de vk want ik wordt er niet goed van... schijnt ook nog dat het schadelijk is voor de baby :cry:

Deel Deze Pagina