Dames, Weet iemand of het kwaad kan als je regelmatig met een laptop op schoot zit. Vermindert dit je vruchtbaarheid? Zou dit een reden kunnen zijn dat het langer duurt voordat je zwanger bent? Gekke vraag misschien maar ik heb geen idee!
Pfff ik heb geen idee! Hoop t niet ! Want dan zou ik dat ook graag willen weten dan! Zit elke dag wel met de laptop op schoot!
Je laptop staat toch niet op je bm? Bij mij toch niet en hier staat ie altijd op schoot! Kan me niet voorstellen dat het slecht is hoor, zolang je m niet op je buik zet en hij niet loeiheet wordt.
Hmm, geen idee, ook ik zit vrijwel dagelijk met de laptop op schoot. Ondanks dat het niet echt op de bm zit komen er natuurlijk wel stralingen vrij. Tenmiste wij internetten draadloos. Dus ?
Ik zit momenteel ook met een laptop op schoot en ben zwanger. Het vermindert volgens mij dus niet je vruchtbaarheid.
Als de stralingen van (draadloos) internet schadelijk zouden zijn voor je voortplantingsorganen zou iedereen het toch weten? Dan zou het toch geen laptop zijn? Of denk ik dan te makkelijk Enne, ik ben vorige ronde ook zwanger geraakt met dagelijks een aantal uur een laptop op schoot
Ik zit ook dagelijks een paar uur met de laptop op schoot... Ik hoop niet dat dit kwaad kan! En idd het draadloze internet hoort er ook bij bij mij. Zou me apart lijken idd, anders hadden we het vast wel ergens terug gelezen?!
Ik hoop t niet want ik zit iedere dag wel eff met m'n laptop op schoot. Ik heb er nog nooit eerder van gehoord dus denk t niet
Misschien een idee ook een laptop te kopen? Is misschien iets minder zwaar op schoot dan een hele pc... Sorry, kon het niet laten... Maar ook ik zit en zat regelmatig met de laptop op schoot, en ben toch zwanger. Het schijnt voor mannen inderdaad wel uit te maken, maar ook mijn mannetje heeft dat ding regelmatig op schoot gehad de afgelopen jaren...