Hoi meiden. Sinds een paar dagen hoest ik echt vreselijk veel. Ik weet dat dit nog niet hoeft met mijn zwangerschapsduur, maar ik voel ons kindje al 2 weken elke dag veel. Nu ik zoveel moet hoesten haast niet, moet echt prikken in mn buik om reactie te krijgen. Maak me hier veel zorgen over! Komt dit door het hoesten? Is zoveel hoesten schadelijk?
Meestal voel je bewegingen wanneer je rustig zit of ligt. Maar bij hoesten is er weinig rust in je buik. Waarschijnlijk houd je kindje zich nu even wat rustiger. Volgens mij is hoesten niet schadelijk. Maar pas wel op met hoestdrankjes. Die mogen meestal niet. Vraag effe na bij je vk of huisarts wat je wel/niet kunt nemen tegen de hoest.
Ik ken het! Ik ben op het moment ook strontverkouden en hoest me rot. Ik voel die kleine nu ook minder dan normaal hoor.. Ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft ye maken. Je voelt je baby idd het meest als je zelf relaxed bent. En dat ben je nu niet. Zorgen over dat je het niet voelt komen daar nog eens bij.. Ik lees net uitkijken met hoestdrankjes.. ..nu ik hier toch ben.. iemand ervaring met citrosan? Er staat in de bijsluiter dat je je arts moet raadplegen. Yep...en uiteraard is het zaterdag haha.. Succes met je hoest meid... het is rot..ik weet er alles van.. Enne...zo lang je beeb nog reageert als je in je buik prikt..gaat het goed toch?
Suikervrije Daro hoestdrank mag gewoon..heb m ook gehaald..en gebruik ook honing. .wordt gek van het hoesten. .:/