Jeetje voor niks druk gemaakt!!! gewoon talgkliertjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naad24, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Hallo meiden.....

Ik heb al een paar x een schimmelinfectie gehad deze zwangerschap, heel irritant!!!
    Nou zat ik daardoor een tijd geleden met een spiegeltje te kijken en zag allemaal witte blaasjes, schrok me rot!!! Ik durfde er eigenlijk niet mee naar de dokter maar toch de stap genomen vandaag (dacht beter dat het nu bekeken word dan dat ik dadelijk raar aangekeken word tijdens m'n bevalling:(). Lig ik net op de bank bij de dokter, zeg ze ik zie niks.....dus ik wees het een beetje aan, zeg ze dat zijn geen blaasjes dat zijn talgkliertjes. Jeetje voor niks in de stress gezeten:(.

Kan er nu wel om lachen.....en ik schaam me er niet meer voor om met m'n benen wijd te liggen;).

Moest het eff kwijt.....

2. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah wel grappig hoor! goed dat je dat durfde...ik kan me dat echt voorstellen hoor...ik ga ook niet graag met de billen bloot hahah...maar bij de bevalling maakt het je niks meer uit hoor trouwens....dan heb je hele andere dingen aan je hoofd!

maar nogmaals, goed dat je dit hebt gedaan, nu is die zorg weg! echt grappig dat wel he..mag wel lachen toch hihi:D:D (zou me zelf ook kunnen overkomen hoor daar niet van)

3. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Ik kan me voorstellen dat je je druk maakte.
    Gelukkig is het niks ernstig ;)
    Toch heel goed van je dat je de stap heb durven zetten.
    Je kan er beter nu om lachen dat je er later om moet huilen :D

Groetjesss Jetje

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Haha, ach joh, nu weet je het tenminste zeker! Beter een keer teveel dan te weinig naar de dokter toch? ;)

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nu hoef je tenminste niet meer te piekeren:)

6. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Lachen mag hoor, doe ik zelf ook:D.
    Kan nu met een gerust hart uitkijken naar de bevalling;)

Deel Deze Pagina