Ik ben eigenlijk stiekem op zoek naar succesverhalen, die mij weer wat vertrouwen geven. Mijn cyclussen zijn niet leuk meer.. 27-36-32-40-58 en nu op dag 43 en nog niets.. We zijn in de cyclus van 58 gestart met 'proberen'. Wat waren jullie lange cyclussen en hoe 'snel' was je zwanger?
Hey, ik heb 3 'normale' cyclussen gehad en daarna ineens 1 van 42 en 1 van 49. Ik ben vervolgens ovulatietestjes gaan gebruiken om te kijken of en wanneer ik mijn ei had en die bleek pas op dag 35 te zitten en zie mijn banner ik ben nu 5 weken zwanger!!! Het kan dus heel goed.
Ik hoop dat ik je wat moet in kan spreken! Toen ik zwanger probeerde te worden van onze 1e had ik de volgende cyclussen: 37-39-51-43-zwanger (41). Nu ben ik zwanger van de 2e. Mijn eerste cyclus was 39 dagen, en deze cyclus 69 dagen (en dus zwanger!). Ik moet zeggen dat ik er wel moedeloos van werd, en af en toe ook echt bang was dat ik de mmm in zou moeten. Maar het is toch echt wel mogelijk, ook met een lange cyclus. Je moet alleen veel geduld hebben voordat er eindelijk een eisprong is.
Heb (nog) geen succesverhaal, behalve dan dat het bij mij precies zo ging. Mijn langste cyclus was 63 dagen, maar nu heb ik al een tijdje een cyclus van ong. 30 dagen....dus geef het nog even de tijd. groetjes!!
Kijk maar naar mijn onderschrift! Had ook cyclussen waar je geen touw aan vast kon knopen....de laatste cyclus had ik op dag 43 eisprong en ben toen zwanger geraakt.. Ik kan zeggen dat ik door ovu testen zwanger ben geworden, anders had ik nooit geweten wanneer mijn eisprong was! Hou moed, alles is dus mogelijk!
Ik had ook erge onregelmatige cyclussen, kortste was 35 dagen en de langste was 92 dagen. Na 6 cyclussen was ik zwanger, had toen die ronde mn eisprong op dag 42. Dus houdt moet, het is echt mogelijk!!
Ik heb begin febr een miskraam gehad en had toen ook erg lange cyclussen. 70,50 en nu op dag 56 een posi test. Dus het kan wel!
Hier ook een succesverhaal. Mijn cyclussen varieerden 9 maanden lang tussen de 42 en 67 dagen (wel met eisprong). Plotseling had ik een "normale" cyclus van 30 dagen en was ik zwanger. Ik vond het enorm vervelend, dat lange wachten. Maar ik ben uiteindelijk begonnen met temperaturen en zag hierdoor dat ik wel een eisprong had. Dat gaf me wel wat hoop. Ook sinds de bevalling van mijn eerste, 7 maanden geleden, heb ik nog maar 1 menstruatie gehad, dus vrees weer voor lange cyclussen...Maar weet nu wel dat het mogelijk is, dat scheelt.
Fijn om te lezen, ook al geeft het geen garanties, het geeft wel moed!! Thanks meiden, precies wat ik even nodig had. Al die onzekerheid pff...
misschien ben je nog bezig met ontpillen? dat kan wel tot 1 jaar duren.. en anders gewoon om de dag klussen of ovu testen gebruiken..
Ik zit ook in hetzelfde situatie nu al anderhalf jaar bezig en nog niks, dit keer had ik de echte zwangerschapssymptomen ik dacht het is echt raak maar niks van waar afgelopen zaterdag was nod dag maar geen bloed niks en nu nog niks wel begon op nod dag erg veel vruchtbare slijm en dat duurde tot aan gisteren dus ik gisteren een ovulatietest gedaan en ja hoor die was dik positief ik heb in die dagen wel 2keer geklust dus laten we hopen dat het dit keer raak is. erg vervelend die lange cyclussen hebben jullie nog tips voor mij?
Mijn cyclussen zijn ook altijd erg lang, maar ben toch echt 2 keer zwanger geworden! Mijn tip: temperaturen en ovutesten gebruiken. Dan weet je precies waar je aan toe bent, wanneer je moet klussen, en wanneer je NOD is. Bijna succes gegarandeerd (bij mij dan)
Fijn om hier wat tips te lezen en succes verhalen natuurlijk!! Wij zitten nu in de tweede ronde. De eerste keer was ik na 24 dagen ongesteld en nu na 33 dagen nog niet.. ben erg benieuwd wat deze cyclus gaat doen. De volgende ronde ga ik zeker met ovulatietesten werken
hier nog iemand met mega uitlopende cyclussen. om er gek van te worden! je kan t zien in mn onderschrijft. was 56 en t zaktte naar 35 langzaam. maar ik zit morgen alweer op dag 40 en nog geen rood duiveltje te zien! ben gister maar begonnen met 'zwanger worden' pillen van etos
Roozjuh, vervelend he, zo onregelmatig!! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Nu zit ik op dag 35 en als ik kijk naar mijn 1ste cyclus dus eigenlijk al 11 dagen overtijd Van het weekend maar weer een testje doen.
Ja snap niet waarom mn cyclus zo raar doet opeens. Toen ik 12 was, was dat ook zo en dat was de reden dat ik aan de pil ging. 11jaar later gestopt met de pil, 1ste maand zwanger meteen (joepie!) En sinds dien (nu zo'n 3jaar) niet meer aan de pil en is sinds maart pas weer helemaal van slag. Ging een ruime jaar goed dus Vaagheid
Hier ook iemand met een lange cyclus, had een klein hoopje dat dit met de maanden zou bijtrekken. Maar heb nu het idee dat dit gewoon mijn cyclus is en ik er maar mee moet leren leven Als ik gewoon heel veel geduld hebben. Het is wel frustrerend, omdat je in theorie wel onder de noemer valt van vrouwen die niet/weinig menstrueren en dus minder vruchtbaar bent, omdat je in een jaar dus geen 12 kansen krijgt, maar in mijn geval ongeveer 8. Gisteravond weer ongi geworden en dus weer even met de moed in de schoenen. Weer 30 dagen wachten op een ei....pfff!!! Wel erg fijn om te lezen dat er ook succesverhalen zijn!
Hallo! Hier ook iemand met een lange cyclus. Eind januari gestopt met de pil en zit nu nog in ronde 3 . Het is om moedeloos van te worden. Vooral de tweede ronde was lang: 78 dagen moeten wachten. Inmiddels zit ik alweer op 45 dagen.... hopelijk red ik de 78 niet dit keer... Maar als het langer wordt ga ik toch eens polsen bij de huisarts
Linda, tjee 78 dagen is wel lang ja! Hopelijk wordt je deze keer eerder ongesteld! Ben benieuwd hoeveel dagen ik ga halen.. hopelijk niet te veel
kolere 78!!! vond mijn 56 in maart al lang. je heb altijd baas boven baas vandaag zit ik alweer op dag 40... word er zo moedeloos van he