zo misselijk niet gezond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joanita, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo allemaal ,
    het is rustig hier vandaag en gister ook al he
    ja het is weekend

ik heb een vraagje,
    heb zo van die vlagen dat ik zo misselijk ben als een konijn,
    dan eet ik wat maar dat komt er bijna uit vliegen,
    wat ga ik hiermee doen/?
    liefs joa

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Misselijkheid is zo vervelend, maar heb je er pas sinds kort last van? Zie dat je al 14 weken bent...

Helaas hoort misselijkheid er een beetje bij. 70% van de zwangeren heeft er in meer of mindere mate last van.
    Ben blij dat je het alleen in vlagen hebt, ik had het de eerste weken continu, 24/7. Nu nog steeds af en toe helaas.

Er zijn al heel veel topics over geweest met allerlei tips, zoek maar eens op misselijk mbv de zoekfunctie.

Sterkte, hopelijk ben je er snel vanaf.

3. BabyPelacani

5 nov 2008
    44
    0
    0
    Service Adviseur
    Helmond
    Heb ik hier ook... helaas is het bij mij zelfs zover gekomen dat ik opgenomen moest worden...! Veel mensen denken dat overgeven erbij hoort... is ook zo.. maar als je meer dan 3 keer per dag moet overgeven en je ook afvalt kun je te maken krijgen met hyperemesis en dat kan gevaarlijk zijn voor de moeder... omdat je dus uitdroogt! Wat de verloskundige in 't ziekenhuis tegen mij heeft gezegd is dat je als je misselijk bent chips moet eten... en gek genoeg is dat et enige dat erin blijft wanneer ik niks binnen kan houden. Ook is het goed om Aquarium(sportdrank) te drinken... hier zit geen cafeine of taurine is en het is goed voor je vochtbalans... (zit namelijk veel vitamine in)... :) als je weer naar de VK gaat moet je vragen of ze jou KETONE willen meten in de urine.. dan kunnen ze zien of je niet teveel vocht verliest... ik ging het ziekenhuis in met 3+ ketone.. en kwam eruit met 3+ ketone en vandaag was het nog steeds 3 +...ze snappen er niets van... maar het zou wel goed zijn omdat ik inmiddels alweer kan eten en drinken...

helaas hoort misselijkheid gewoon bij het zwanger zijn...en daar moeten we voorlopig mee leven haha.. maar als je je verder goed voelt is er niets om zorgen over te maken... mocht je toch teveel overgeven...eventjes aan de bel trekken hé?

Deel Deze Pagina