Helemaal niet herkenbaar, man is hier vaak nauwkeuriger met de was dan ik. Hij doet alle spijkerbroeken netjes binnenstebuiten zodat ze extra lang mooi blijven en sorteert alles perfect. Ook de was ophangen is geen probleem voor hem.
Hier hetzelfde, heb hem 1 keer de was laten ophangen en dat was niet zoals ik dat wilde dus doe het liever zelf, zijn er ook geen ergernissen, ben tamelijk pietje precies (heb een dwangstoornis dus wil alles op een bepaalde manier hebben), hij vindt het trouwens wel prima dat ik dat allemaal doen
Nee gelukkig niet herkenbaar, hij weet wel hoe de wasmachine werkt. Is per slot een apparaat he en de meeste mannen snappen dat wel
Hier net zo met alles door elkaar in de wasmachine. Met was ophangen weet hij intussen dat alle shirts van de kleine niet in de droger moeten. De rest gaat altijd mis. Volgens mij is het man eigen en de mijne ziet van veel dingen dan het nut niet in en denkt zo tijd te besparen. Intussen doe ik het gewoon zelf. Gebeurt het zoals ik het wil en heb echt geen zin om hem steeds de les te moeten lezen. Heb wel wat beters te doen. Zoek iets op wat wel goed gaat en opgelost. We doen dan als nog samen de huishouding zonder ergenis. Zou er dus ook mee stoppen hem het te laten doen, en hem andere klusjes laten doen. Ben bang dat je bezig blijft het hem duidelijk te maken. Scheelt een hoop ergenis
Mijn man zou ook alles bij elkaar in gooien. Dat is ook de reden dat hij de was niet "mag" doen. Heel soms geef ik hem de opdracht om de was vanuit de machine in de droger te gooien, dat kan hij nog wel. haha, maar verder moet hij van de was afblijven. De was opvouwen is ook zo'n verhaal hier, als hij het doet ziet het er niet uit. Maar dat ligt dan ook aan mijn perfectionisme, want ik wil nette stapeltjes in de kast.
Die slordigheid en ongeinteresseerdheid merk ik hier bij alle huishoudelijke taken die mijn partner doet... Onder andere: - De vaat niet in de vaatwasser kunnen krijgen omdat hij in zijn ogen al vol is... - De huiskamer gewoon maar voor de helft stofzuigen. Kamer-en-suite, dus tot aan de suitedeuren... - De helft van de boodschappen in de tas laten zitten na het opruimen... - Slechts twee van de vier vuilniszakken buiten zetten, terwijl ze gewoon bij elkaar klaarstaan... En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Helemaal mee eens Mijn man kan ook gewoon de was doen hoor.. Sorteren gaat prima en hij weet best wat op hoeveel graden kan en wat wel/niet in de droger kan/mag. Wij zijn samen het huis uit gegaan dus alles samen aangeleerd. En ook periodes gehad dat 1 v ons voor meerdere weken in het buitenland zat (voor opleiding o.i.d.) dus ieder van ons kan zich overal mee redden.. Wassen, strijken, bed opmaken, schoonmaken enz. enz. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je dat als volwassen persoon gewoon kan. Hier zijn ook wel dingen die door gewoonte vaker door de 1 dan door de ander gedaan worden, maar we kunnen het allebei en als het nodig is dan kan ieder van ons zich alleen prima redden in huis.. Ik zou het ook niet anders willen
Mijn mannetje doet niks aan de was, dat regel ik graag zelf om de precieze reden waarom jij je ergert haha
Herkenbaar! En daarom was IK dus voortaan! Nu is alles gesorteerd. Waszak voor wit, zwart, bond en wol. Toen ik net bevallen was moest ik het uit handen geven en is het goed gegaan.
Mijn man zou zeggen, als hij dit topic zou lezen: schat hier kan je wat van leren. Ik stop gemiddeld 1x per maand een pen in de was en heb zo al vele kleren verpest.
Heerlijk topic Mijn man is juist een ster in wassen en drogen oh en ook in strijken. Maarja hij faalt dan ook flink in andere dingen zoals simpel in de pot piesen of in ieder geval de wc rand schoon achter laten( niet de bril waar ik op zit)
Mijn man doet de was! Hij is echt kampioen wassen en drogen... Lijnen of droger, hij doet het net zo goed! Ik daarentegen? Ben der niet zo goed in, laten we het daar op houden, maar ik kan weer heel goed strijken. Is het cirkeltje toch weer rond
ik krijg juist soms te horen dat ik bepaalde kleren niet in de droger mag doen, dus ik doe tegenwoordig zijn kleren precies zoals hij wil op een droogrek, en makkelijke basic topjes van mij lekker mee in de droger. kleur let ik imo goed op, maar vriend heeft altijd wel wat te klagen erover geloof ik
Ik snauw schijnbaar vaak En moeder teveel achja in bed ben ik weer een tijger. Geven en nemen is het he haha En ja de was, daar begin ik maar niet over, totdat zijn schoenen erin zitten en zit hij werkelijk 58 minuten lang voor dat ding haha
aangezien het al moeilijk is om spullen in de goeie wasmand te stoppen.... Kwestie van verkeerde opvoeding volgens mijn ma, daar moet je al mee beginnen als ze net kunnen lopen En inderdaad, de kinderen weten het beter dan de papa...
Niet herkenbaar, maar mijn man heeft totaal geen idee hoe de wasmachine werkt, dus die gebruikt 'm sowieso nooit. Voordat wij samen ging wonen (hij was toen 31) woonde hij al 14 jaar alleen en hij bracht nog steeds elke week z'n was naar z'n mama .