hee meiden, ons ventje heeft bijna elke avond een krampenuurtje... dan zijn er af en aan krampen, zo zielig!! Gelukkig duurt het nooit zo heel lang. Nu dacht ik dat dat met borstvoeding minder zou zijn, maar niet dus?? Hebben jullie kleintjes dat ook en wat hielp goed? Ik drink al veel venkelthee en leg warme pittenzakjes op zijn buikje. En na hoeveel weken was dit weer over?? liefs Makkie
ik heb infacol gegeven en dat hielp ook wel goed. Voor de rest lekker bij je nemen, jij lekker op de bank liggen en de kleine met zijn buik op jou borst/buik. Heerlijk! Mijn zoontje had er extreem veel last van, maar met 8 weken werd het minder. Die buik lekker warm houden en op een speentje of pink laten zuigen!
dank je! ja dit doen we eigelijk al allemaal. Meer kun je eigelijk ook niet he? Infacol geven we ook sinds een paar dagen, dit moet voor elke voeding. Maar soms drinkt mijn zoontje best vaak, is het niet erg dit elke keer te geven dan??
bij ons helpt infacol niet. cb zei dat hij geen venkelthee mag hebben maar wel venkelwater. cinababy schijnt ook goed te zijn, dat gaan wij nu proberen.
Venkelwater wordt ook afgeraden. Zie voedingscentrum. Zelf mag je wel venkelthee drinken maar 1 of 2 kopjes is wel genoeg. Een beetje venkel geeft rust voor de darmen, veel venkel geeft juist krampjes en heel veel venkel werkt productieverlagend.
Wij hebben cinababy gegeven de afgelopen week... Het nadeel daarvan is dat je het een half uur voor of na de voeding moet geven en dat 3x per dag. Vaak redt ze het daar niet op en heeft ze 's avonds nog last van krampen.. Heb toevallig van daag Infacol gehaald. Heb hier al veel goede geluiden over gehoord en dit kun je voor iedere voeding geven. Hopelijk drinkt ze dan ook wat rustiger, want vaak krijgt ze ook krampen tijdens het eten en dan is ze ontzettend onrustig (logisch natuurlijk)!
Cinababy helpt hier niets... hielp bij onze eerste zoontje ook niet. Ik ga ook maar eens minder venkelthee drinken dan, dan drink ik best veel van.... mss dat dat al scheelt? Dacht dat het niet uitmaakte hoeveel je daarvan dronk. Wij gebruiken nu 3 dagen infacol, ik vind dat hij makkelijker boert.