af en toe krakend geluid Amerikaanse koelkast.

Discussie in 'De lounge' gestart door diaantje17, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

    nonnie26 Niet meer actief

    en??? gevonden???
     
  2. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hubbie ligt "as we speak" op z'n buik voor het aanrechtkastje...hoor m boren..zagen..vloeken....:D....nee alles loopt zoals gepland hahahah

    Hoe lang duurt het voor je je eerste ijsklontjes hebt ongeveer?
     
  3. Alita

    Alita Niet meer actief


    nee....we hebben wel zo`n plastice arm maar die is volgens mij om de ijsblokjes om te gooien zeg maar..

    durf er nu ook niet te erg aan te trekken:) ik ga eens de handleiding bekijken;)
     
  4. Alita

    Alita Niet meer actief


    uhmmmmmm 1uur?
     
  5. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    owww 1 uur :$ das snel....het water is aangesloten..en de waterdispencer doet het...maar hoe werkt het met die ijsklontjes dan?..loopt dat het water dan gelijk in die bakjes of kan dat even duren?
     
  6. nonnie26

    nonnie26 Niet meer actief

    @diaantje, kan wel even duren voor ie begint, wel zorgen dat die ijzeren/plastic hendel naar beneden staat als je hem omhoog buigt dan stopt ie en maakt ie geen ijsblokjes aan..

    @cindy, als het goed is hoef je er niet aan te trekken je kan hem gewoon naar boven en beneden bewegen ;)
     
  7. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ Nonnie...er zitten inmiddels ijsklontjes in de maker, hendel wel omhoog..maar durf er niet te hard aan te trekken eigenlijk...;)..sraks maar eens kijken of hubbie het gedaan krijgt..* is het niet mijn schuld als dat kreng breekt..;):D*

    Komt goed!
     
  8. nonnie26

    nonnie26 Niet meer actief

    mooi zo! geniet ervan meid!!!
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief


    deze vult zich om de zoveel tijd...eerts hoor je het geluid van het bakje wat zich omkiept en dan vult het zich weer met water;)
     
  10. Alita

    Alita Niet meer actief


    ik heb de handleiding nog eens gelezen en er staat niks in over dit...misschien heb ik het wel niet
     

Deel Deze Pagina