morgen dames even een vraagje voor de bv experts..als ik L aanleg aan een kant dan laat hij al na een minuut 8 tot 10 los en wil hij niet meer drinken. Ik laat hem dan even boeren en dan leg ik hem aan de andere kant en daar laat hij ook na een minuut of 5 weer los. Krijgt hij zo wel voldoende binnen, want ik word hier erg onzeker van... Hij heeft wel voldoende natte luiers trouwens.
Prima hoor! Lekker van genieten! Hier dronk ze in het begin een uur... Maar sommige kindjes drinken gewoon kort en zolang hij goed plast, je geen zorgen maken hoor! Ik zou wel even kijken of hij je borst goed leegdrinkt. Als dat niet zo is, kun je beter nog even dezelfde borst weer aanbieden. Dan krijgt hij meer achter melk binnen wat vetter dus voedzamer is en waar hij goed van groeit.
Als ie voldoende plast zou ik me zeker nog geen zorgen maken. Pas als dat niet het geval is, krijgt hij niet voldoende binnen. Neem aan dat ie verder happy is en levenslustig en je niet echt iets merkt aan hem?
ja hoor, is niet aan tijd gebonden...je moet wel zorgen dat ie 1 borst goed leeg drinkt, wat daarna nog wordt gedronken kan ej als toetje zien..sommige kindjes nou eenmaal snel (hier ook sneller drinker) binnen 10 min 2 borsten helemaal leeg