Af en toe kwaaltjes minder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appeltje, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hebben jullie dat ook dat jullie klachten af en toe minder worden?
    Gisteren waren mijn borsten veel gevoeliger dan vandaag. Andere kwaaltjes waren vandaag weer wat erger (moe, steekjes buik).
    Ik weet dat het met hormoonschommelingen te maken heeft, maar toch maak ik me wel eens een beetje zorgen.
    Nergens voor nodig eigenlijk, gisteren knalde de streep weer van het testschermpje toen Moeders voor Moeders weer testte.
    Ik zal vast zo onzeker blijven totdat ik de eerste echo achter de rug heb, maar ik geloof dat ik niet de enige onzekere zwangere 'doos' ben.

Iemand nog een positief verhaal om mij een hart onder de riem te steken? :rolleyes:

2. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ik had dat vorige week ook, dat het minder werd. Van het weekend was het helemaal "mis". om de 2 uur eten anders werd ik bleh.... borsten waren vorige week ook mindergevoelig evenals minder last van bandenpijn, maar nu........ Mijn man mag absoluut niet wijzen naar mijn borsten want dat doet al zeer en zodra ik maar gelopen heb en ga zitten voel ik weer die banden, vooral 'savonds. Zoals je ziet kan het dus erg schommelen, geniet er dus maar van als het iets minder is.
    Jikke

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik heb geen last van mijn borsten, ben niet misselijk en niet echt meer moe dan anders...Af en toe wel eens een ongesteldheidskrampje, maar verder...
    Ben ook mega-onzeker en super zenuwachtig voor mijn echo!

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik heb dat aan het begin van mn zw. schap ook gehad hoor, de ene dag super misselijk en dan opeens bijna niet, ook waren mn borsten de ene dag veel gevoeliger dan de andere dag. En zoals aan mn banner te zien is zat het bij mij allemaal goed ;)

5. appeltje

Dank je meiden.....

Vanochtend waren ze weer een stuk gevoeliger en was mijn maagje een beetje van slag, dus inderdaad...... het gaat met golfbewegingen. Over een maand mijn eerste echo, tot die tijd moet ik maar op mijn lichaam vertrouwen!

Bedankt voor de opbeurende woorden!

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Appeltje; ik heb trouwens eens met de zoekfunktie gezocht. Er zijn heel veel topics die over weinig klachten gaan...Geloof dat ik ze nu zoiets allemaal gelezen heb ter bevestiging hihi en mijn laatste digitest er net doorheen gejast...Gelukkig zegt ie nog steeds hetzelfde :D

7. appeltje

Oh ja, jij was ook lid van de CVWS toch? (club van weinig symptomen) :) :)
    Inmiddels ben ik alweer even gerustgesteld hoor..... ik weet dat je er inderdaad de ene dag meer en de andere dag minder last van kan hebben. Maar in mijn omgeving is er iemand gisteren gecurreteerd omdat haar babietje gestopt was met leven. Bij haar was het zo dat haar symptomen (misselijkheid) sterk afnam en wegbleef. Dan zit ik ook ff in de rats. Maar ja, het overvalt je soms dat gevoel, het voert gelukkig niet de boventoon. :)

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja, ik zit ook bij de club ;)
    Ik heb nooit klachten gehad, dus dan kunnen ze ook niet afnemen he...
    We moeten maar proberen vertrouwen te houden!

9. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee ladies,
    ik had in het begin ook weinig kwaaltjes! eigenlijk heb ik nooit echt heftig duidelijke symptomen gehad als ik er zo over na denk!
    ik heb me daar best veel zorgen over gemaakt, en smachte echt naar de eerste echo met bevestiging...
    hou nog even vol!
    liefs elfje

10. appeltje

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt Elfje! Ik wordt helemaal gek van mezelf en ben dan ook blij dat ik ma al een echo heb!

Mooie buik heb je ;)

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dames,

Ik herken dit, maar denk maar zo: Heerlijk toch, dat je je soms gewoon wat beter voelt!

Vertrouw op je intuitie of het goed zit. Leer je lichaam kennen en mocht er iets mis zijn, dan heeft je zorgen maken geen zin (al snap ik best dat dat snel gaat). De natuur regelt zichzelf, jij kunt haar alleen een handje helpen door gezond te zijn.

Geniet van jullie zwangerschap!

Liefs,
    Juud

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb dit ook, ene keer is het wat erger dan de andere keer...heb wel veel gehoord dat vanaf 6 weken de klachten meestal het ergste zijn...
    van mijn part ben ik harstikke beroerd, dan ben ik minder onzeker..het is nl al 2 keer fout gegaan..nouja, de tweede keer ging heel erg vroeg fout dus dat vind ik minder erg maarja, leuk is het niet..
    ben dus super onzeker...ik hoop dat de eerste weken snel voorbij gaan!

Liefs

Sylvia

Deel Deze Pagina