roze slijmverlies/ bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marie26, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik kom mijn vraag toch ook even hier stellen aan alle zwangeren.
    Wie van jullie heeft in het begin van de zwangerschap ook roze slijmverlies/ licht bloed gehad? en is dit goed afgelopen?
    Ik ben nu zo'n 6 weken zwanger en heb in totaal drie dagen dit gehad.
    Ik ben vorige week wel soms misselijk geweest en nu niet meer.
    Ik voel me verder ook niet echt zwanger.
    Moet ik me zorgen maken?

Ik hoop op jullie reacties!

groetjes Marie

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb het ok rond 6 weken gehad, zolang er geen buikpijn bij komt kijken is er niets aan de hand. Ik heb meer dan een week bruinverlies gehad en 2 dagenbloed. De Vk zei dat het niets was om zorgen over te maken. Is waarchijnlijk innestingbloeding! Nu heb ik het niet meer!
    ALs je zorgen maakt zou ik je vk even bellen!

3. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb het ook rond de 6de week gehad. Ik was helemaal in paniek maar mijn VK zei dat het kwam omdat je baarmoedermond heel erg goed is doorbloed en daarom kan er een adertje knappen. Ik hoefde me geen zorgen te maken zolang het geen echt menstruatiebloed was.
    Dus ik zou me geen zorgen maken tis volkomen normaal

4. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Herkenbaar verhaal.
    Ik heb vanaf week 6 tot week 13/14 ongeveer, meerdere malen bruin en rood slijmerig bloedverlies gehad. Elke keer in PANIEK natuurlijk. Maar zie, het zit er nog!Rond week 18 heb ik het voor de laatste keer gehad tot nu toe. Waarschijnlijk hele gevoelige baarmoedermond vertelde mijn gyneacoloog waar ik nog steeds onder behandeling ben. Komt blijkbaar veel vaker voor, maar het is doodeng hè?!

Nou succes!

5. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, ik ben weer aardig gerustgesteld. Ik ging al helemaal uit van het meest negatieve scenario, ik de optimist...!
    Vandaag heb ik nog geen roze slijm/ bloed gehad, maar als het weer komt zal ik me geen zorgen maken!

liefs Marie

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb ik ook gehad, de gehele zwangerschap door. soms was het een tijdje weg, en dan was het er weer. en ook steeds zorgen en paniek. maar ik heb inmiddels ook een prachtig mannetje van 2 maanden oud boven in zijn wiegje liggen. dus niet gelijk in de stress vliegen!

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik heb vanaf wk 4 t/m wk 5 bijna elke dag rozeverlies gehad.. Was ook heel erg onzeker, maar er bleek niets aan de hand te zijn. De gyn gooit het op een innestelingsbloeding. Probeer je niet al te gek te maken en zolang het geen rood bloed is, is er vaak geen reden tot grote paniek!
    O en mijn kwaaltjes wisselen ook heel erg per dag. Vorige wk had ik ook zo'n dag dat ik helemaal niets voelde.. Maar dat haal je wel weer in hoor ;) Heb vertrouwen!
    Sterkte!

Deel Deze Pagina