Ik zie soms ademhalingsoefeningen van de baby in mijn buik. Net voelde ik ineens hele lompe harde bewegingen alsof ie aant trappen was. Maar dit werd weer rustiger en leek toen meer op kleine ademhalingsbeweginkjes... Ik schrok me rot.. kan de baby zo hard "oefenen" met ademhalen dat je t heel hard ziet en voelt? of was dat schoppen (was wel heel erg ritmisch dan). Ik voel hem nog gewoon bewegen.
Ik schrok me echt dood.. ging echt denken: oh de baby stikt! Stom natuurlijk.. maar ik krijg t er wel spaans benauwd van
volgens mij hoort dat bij de laatste loodjes voor de beeb. ik ben morgen 39 wkn en word ook af en toe bang van die rare bewegingen. ga daarna heel goed opletten of ik t nog wel voel! s avonds is het ook heel druk, dan doet t gewoon pijn! heel gek! maar volgens mij hoort t erbij!
Was het niet gewoon de hik? Het klinkt mij helemaal niet bekent van mijn dochter op het laast en die is toch echt tot het uiterste blijven zitten.
hoii meiden Dit had ik ook!! Stond in de lift en opeens 3 x harde ploppende bonkende bewegingen ofso heel vreemd..!! Schrok me dood dacht mn vliezen breken!! Maar nee Hoorde het ook helemaal in mn buik klotsen haha.. Zelfs mn hond keek er van op..
Heb hier volgens mij wel eens een filmpje langs zien komen van iemand die het ook had! Maar oefenen met ademen is dus heel normaal en als ze tegen je buikwand aan liggen kan je het echt goed zien en voelen!
Ik dacht ook aan de hik. Maar verder geen idee. Een baby kan wel ademhalingsbewegingen maken in de buik. Bij mij deed de kleine dat vorige week ook op de echo (maar had wel ook de dag ervoor prikken gehad voor de longrijping). Geen idee alleen of je dat ook voelt. Ik voelde gister ook ritmische schokjes die ik niet als trapjes herkende, maar ging er vanuit dat het de hik was. Ze hield het wel een flinke tijd vol
Nog nooit van gehoord... Ja op het laatst werden de bewegingen wel veel harder, maar ademhalingsoefeningen?? Wist echt niet dat ze dat deden !! En al 2 kinderen haha.. Weer wat geleerd!
Bij mij ligt de placenta ook voor, maar voel alles goed. En zie idd ook die ademhalingsoefening van Oetie! En heel soms ligt eraan hoe oetie ligt, voel ik een hartslagje!
Ik voel het ook regelmatig. Weet niet precies of het zelfde is,maar lijkt wel of de baby stuiptrekken heeft ofz.. Kei vaak getril achtig gevoel.. echt heel vreemd. Voelt ook niet echt fijn en toen ik het voor het eerst voelde dacht ik echt help wat is dit.