Mijn vraag is: zijn er meer dames met regelmatig kramp aan de rechterkant van de buik ter hoogte van de navel en weten jullie waardoor dit veroorzaakt wordt? Komt dit door oprekken van de buik? Wanneer het te lang aanhoudt kan ik het alleen maar verminderen door tenminste een half uur plat te gaan liggen. Bedankt! Sandra
Ben je zwanger? Zo ja, dan kan het komen omdat je baarmoeder hevig aan het groeien is. Ik heb daar ook last van gehad... succes hoor.
Ik heb er ook last van Alleen bij zit het wat lager. Schik er elke keer weer van. Komt omdat ik pas 4 weken zwanger bent dus beetje onzeker word ik er door
Ik heb dat ook , bij mij komt het door de ligging van de baby, het hoofdje drukt dan tegen een zenuw, is echt heel pijnlijk. Moet dan even liggen en dan zakt het weer.
Pffffff gelukkig dat het erbij hoort maar denk wel dat ik even nog in spanning zal zitten. M aar daarnaast ga ik toch proberen er van te genieten Thnx Chiesa
Ik heb er ook dikwijls last van,niks om je zorgen over te maken denk ik.Als je echt ongerust bent kan je misschien best eens naar je gyneacoloog gaan of bellen.
Ik herken het zeker en voelt inderdaad als oprekken van de buik. Maak nu buikgroeispurt door, dus iedere dag zo'n zeurgevoel. Doe ook aan stijldansen en dat achterover leunen is dan niet echt fijn. Ik maak me er persoonlijk geen zorgen om, blijf wel goed met zw.sch.-olie smeren tegen striae... Succes!
Bedankt voor jullie reakties, het is toch altijd weer fijn te horen dat je niet de enige bent met klachten. De pijn wordt er niet minder van maar wel de ongerustheid! Sandra