Ons zoontje valt lekker in slaap met zijn speentje. Nu vindt hij het blijkbaar erg fijn als er ook iets tegen zijn nek/wang/hoofd ligt. Overdag in de kinderwagen of box leggen we een hydrofiele luier bij hem neer maar in z'n bed en snachts durf ik dat echt niet aan. Hij beweegt zijn hoofd alle kanten op en straks verdwijn z'n neusje erin.... Hebben jullie misschien tips hiervoor? Zijn hier speciale doekjes of manieren?
Een hydrofiele doek kan hoor. Ze kunnen er door ademen. Mijn dochter heeft heel lang met een doek over der hoofd geslapen. En anders een speendoekje? Die zijn wat kleiner.
Mijn zoontje wil ook graag iets tegen zijn hoofd voelen dus leggen we een wubbanub (speentje met knuffel) een beetje schuin tegen zijn voorhoofd. Hij wordt helemaal gek als er iets op zijn gezicht ligt dus heb er alle vertrouwen in dat als het in de nacht mocht gebeuren dat het niet voor lang is.
Is dat zo'n grote groene speen? Mijn zoontje is 11 weken, ik denk dat hij al aan deze speen gewend is? En valt de speen er dan niet snel uit?
Valt de speen er dan niet sneller uit? En kunnen ze er ook wel door ademen als het als een ' prop' naast hem ligt?
Speen kan er niet afvallen want je maakt hem vast. Ik leg het doekje over haar hoofdje/oogjes heen. Bekijk bijlage 537468
Probeer een spuugdoekje anders, die zijn wat kleiner. Hydrofielluier is mij ook iets te lang, stel je voor dat ze die om dr nek weten te krijgen met al het gerol door de ledikant heen. Hier heeft ze ook een beertje met een labeldoekje (geloof van de hema, geel beertje) en een konijnknuf van de kruidvat, die dingen zijn dr heilig en worden platgeknuffeld en die beer wordt de oren van zn kop gekletst en kroelt zo lekker.
Onze jongste heeft altijd met een knuffeldoekje met een beertje eraan vast van Lief geslapen. Zonder kan hij echt niet, ze zijn niet zo groot dus dat durfde ik wel aan. Heb zelfs nog 3 dezelfde nieuwe in de kast liggen, zo erg is het haha.
Nee dat weet ik niet.. probeer het zelf even uit Mijn zoon heeft altijd een speendoekje er aan vast. Nu pakt ie em wel vaak beet en trekt zelf zijn speen eruit maar vind het ideaal
Ik weet het niet... mijn zoontje sabbelt niet meer op de wubbanub (grote groene indd) maar wel op zijn gewone bibi speen. Hij vindt het knuffeltje tegenwoordig leuker om mee te spelen dan om aan de speen te sabbelen. Ohja...hij ligt dus fe slapen met een bibi speen in zijn mond en de wubbanub tegen zijn voorhoofd (en als hij draait, achterhoofd)
Van happy horse hebben ze ook een knuffel met een doekje eraan! Die legde ik altijd tegen mn dochtertje der hoofd! En nu heeft ze daar de iets grotere knuffel van mee in bed en daar ligt ze ook echt met der armpjes omheen te kroelen en zo valt ze ook in slaap! Als je verder niks in bedje heb hebben ze genoeg ruimte om te draaien als ze het benauwd krijgen!
Hier een klein zacht lappe knuffeltje van happy horse en een speen met een katoenen speendoekje er aan. Al vrij snel na de geboorte. Als je kindje nog net iets ouder is ga je blij worden van het speendoekje dan krijgt je baby door dat daar de speen aan zit en gaat hij hem zelf pakken als hij s nachts de speen kwijt is. Duurt eventjes vooe ze het door hebben, maar een speen met doekje is natuurlijk veel makkelijker te vinden. Dat scheelt jou slapeloze nachten .
Hier ligt er ook een happy horse konijn in bed. Naast de 3 spenendoejes van Difrax met speentjes. Best druk
Ik heb mijn jongens van jongs af aan een spuugdoekje in bed gegeven. Dat legde ik lekker in hun nek. Al heel snel pakten ze het doekje zelf en stopten het in hun nek ofzo. Ideaal, want daar heb ik toch een hele stapel van en ze kunnen makkelijk in de wasmachine.
Gewoon die hydrofiel geven, dat spul is juist super ademend. Mijn zoon wil ook precies zo slapen met een speen in zn mind en hydrofiel tegen zn hoofdje, en mn dochter drukte ook altijd haar gezicht in haar knuffel. En ze leven allebei nog