Af en toe met een boog spugen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door williebb, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. williebb

williebb Actief lid

22 mrt 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons mannetje is bijna 5 weken oud en heeft nu in totaal 3 keer vanaf zijn wieg zo gespuugd dat er een plasje melk op de grond ligt.

Was benieuwd of jullie dit herkennen?
    Ik moet zeggen dat ik zelf niet gelijk aan reflux denk omdat het maar 3 keer in 5 weken is gebeurd en ook gewoon melk was en zeg maar niet eruit zag alsof het al in zijn maag had gezeten.
    Of denken jullie dat het toch reflux kan zijn?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, mn dochter spuugde erg veel en ook op die manier. T maagklepje sluit pas rond een jaar, veel kinderen hebben dat de voeding terug loopt en dat ze spugen.
    Verdenk mn dochter van relfuxklachten, maar ze had er niet genoeg last van om naar de huisarts te gaan.
    Heeft je kindje er last van?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als 3 keer in 5 weken spugen met een boogje het enige is wat je aan je kindje merkt, zou ik denken dat het volledig onder het normale valt :)
    Elke baby doet dit wel eens :)

4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ja herkenbaar, mijn dochter heeft ook veel gespuugd in het eerste jaar.
    Bij mijn dochter was het vooral na de ochtendvoeding, het kwam er dan met een kracht weer uit, voor mijn gevoel was dat de hele fles. Het gebeurde ook ongeveer zo vaak als bij jouw kindje.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een boer die scheef zit, een virusje, spugen kan soms. Maar het zal vast uit de maag gekomen zijn, je bedoelt zeker dat het niet voorverteerd was ofzo?

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Laat je hem wel goed boeren? :)

Deel Deze Pagina