lang wakker na nachtvoeding

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Koon, Aug 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Ons kindje komt 1x per nacht voor een voeding (ik geef FV).
    Helemaal geen probleem hoor, als hij honger heeft, heeft hij honger. Het is ook niet zo dat ik het erg vindt om mijn bed uit te komen voor die kleine man, zelfs midden in de nacht smelt ik van zijn glimlach.

Als hij zijn flesje leeg heeft is hij vaak nog een uur of anderhalf uur wakker. Hetzelfde als overdag dus.
    Als ik hem wakker in bed leg gaat hij een beetje jengelen en dat wil ik dus niet. Mijn vriend werkt gewoon natuurlijk dus ik wil de nacht zo rustig mogelijk doorkomen. Ik laat mijn kindje dus ook bij mij in slaap vallen. Ik verschoon alleen zijn luier als hij gepoept heeft en heb maar een klein lampje aan.
    Ik heb nog verlof, dus slaap dan 's ochtends wat langer na de ochtendfles.

Ik lees vaak dat meiden het hebben over 'even voeden en weer terug naar bed'. Nou hier dus niet haha. Wie heeft dat nog meer?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik, met vlagen. Soms is hij bij de avond en 2 nachtflessen en uur wakker, soms slaapt hij helemaal door... Lastig he.

3. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

Aug 17, 2012
    790
    116
    43
    nou 's nachts slaapt mijn kleine meid (5,5 week) wel snel na een fles, maar na de ochtendfles (+- 7 uur) en middagfles (+-17.00 uur) slaapt ze vaak niet/nauwelijks. ook al leg ik haar bij vermoeidheidssingnalen op bed neer. vaak hou ik haar dan maar lekker bij me en zo slaapt ze dan toch soms nog wat

4. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Hier ook vaak jengelen maar als we hem dan laten liggen valt hij uiteindelijk vanzelf in slaap. Behalve vannacht dan. Ben van 1 tot 5 in de weer geweest....

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Je zou in een weekend eens kunnen kijken wat er gebeurd als je hem wel laat liggen?
    Want nu zijn de nachten natuurlijk veel te leuk om te gaan slapen.

De mijne "zong" soms wel een uur lang vrolijk liedjes, maar ging wel vanzelf weer slapen, en dat was niet elke nacht. En dan was het even jammer voor mijn man, maar anders zit ik er elke nacht mee..

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Die van mij is na de nachtvoeding ook nog een tijd wakker..ik geef bv.
    hij blijft dan bij me liggen en knuffelen tot hij slaapt. Hij slaapt in de kamer naast mijn dochter dus wil haar ook niet wakker houden aangezien ze als leerproblemen heeft.

Share This Page